áprilisi körömkihívás - 1. pingvin

Kitört az április, persze ebben a hónapban sem hagylak titeket körömkihívás nélkül, ez a hónap az állatokról fog szólni. Elsőként mindjárt az én egyik kedvencemet választottam, mégpedig a pingvineket. :)



Ha valakinek van egy felesleges pingvinje eladó, az szóljon, szívesen örökbe fogadom. :3 Na jó viccet félretéve. Alapnak egy űbercuki rózsaszín lakkot választottam, amire is festettem a kis cukika pingvineket (szám szerint négyet) és a kicsi szívecskéket. Picit nyomik lettek szegény állatok, de hát na... Nem sikerülhet mindig minden. :)







Ti szeretitek a pingvineket? :)

Share this:

CONVERSATION

20 megjegyzés:

  1. Szerintem hihetetlen édes lett Mr. és Mrs. Pingvin :D Zabálni valóak :3

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon edi a kis leany pingvin!

    VálaszTörlés
  3. Nem lettek nyomik! Nagyon aranyos mind!:))

    VálaszTörlés
  4. nekem a tiéd tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. jaj nagyon cuki lett ez a mani!!! :))) barátom meg én is imádjuk a pingvineket :))

    VálaszTörlés
  6. Úúú hát ez...ezzz, na jó csak itt olvadozok :D

    VálaszTörlés
  7. A nyomi pingvinek is cuki pingvinek, sőt... :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon, nagyon cukik a pingvinek! És nagyon aprólékos lett a kidolgozása. Szuper! :D

    VálaszTörlés
  9. nagyon cuki pingvinek édesek és a szívek *-*

    VálaszTörlés
  10. Uramisten, meghalok, annyira édes! :D

    VálaszTörlés