Manikűrvadász XVII.

Mindig izgalommal tölt el egy-egy új manikűrvadász fordulója, hiszen kíváncsi vagyok, hogy kit kapok páromnak, tőlem ki fog vadászni és persze a többiek munkájára is. Most sem volt ez másképp. :)


 Páromnak Noémit, a Noinails blog íróját kaptam, aminek örültem, hiszen tőle még sosem vadásztam. Nagyon cuki körmöket csinál, több választottam is volt, végül a végső nyertes választásom egy nem régiben készült nyári manikűrjére esett. Mivel sajnos nem volt sok időm az elkészítésére ezért én neon szín helyett homoklakkot választottam. A vonalakat akrillal festettem, majd körömlakkal töltöttem ki az üres részeket. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

26 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam volna, hogy ezt választod. Nagyon szépen újraalkottad! :3

    VálaszTörlés
  2. Szép mind a kettő manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges lett, ahogy az eredeti is! :)

    VálaszTörlés
  4. Különleges a manid. A homok állagú körömlakk használata nagyon jó ötlet volt.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! A sárga homoklakk is baromi jó :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon király lett az újraalkotás. :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a manikűrt én is imádtam Noéminál:D Nagyon jól néz ki a minta a Te körmeiden is:))

    VálaszTörlés