áprilisi-májusi szerzemények

Az utóbbi két hónapban szintén nem vettem sok lakkot, viszont így visszanézve elég sok került hozzám, ugyanis kaptam tesztelésre és hát bloggertali is volt, ahonnan nem jöttem haza üres kézzel. :D



A P2 Crisp + Color kollekció 4 lakkocskáját anyukám barátnője hozta nekem Németországból, mivel nálunk sajnos nem kapni. Meg voltam veszve a KIKO Cupcake kollekciójáért, ezek a lakkok pedig egy az egyben ugyan olyanok. :)


 Őket a Moyrától kaptam tesztelésre. Nem vártam a csomagot, tesóm hívott fel, hogy hozott nekem valamit a futár, és mikor elolvasta a feladót, nagyon megörültem. Imádom mindet, jövőhéten manikűrt is fogtok vele látni. :)

Essence The gel top coat
Charm Limit - 04, 11, 07

Az Essence lakkokat a DM-ben vette egy akció keretein belül, ahol ha egy The Gel alap vagy fedőlakkot vettünk, választhattunk hozzá ajándékba egy nekünk tetsző színt. Biztosan nem vettem volna meg a fedőlakkot 949 Ft-ért, de így szerintem jó vásár volt.
A sheer tints utánzatok pedig nagyon megtetszettek, egész jól teljesítettek, már többször is használtam őket. :)

 F.U.N Lacquer - Secret

A F.U.N Lacquer lakkokat nyertem, illetve egy 20$-os kupont, így szinte csak a szállítási költséget kellett kifizetnem, kb 1500 Ft-ért jutottam hozzájuk darabonként. A Prima Donnába teljesen beleszerettem, a Secret kicsit csalódás, de majd írok róla, hogy miért is. :)

Moyra Aqua Jeans - 315 Blah-blah blue
Moyra 65
Pretty 
Aden 137
NYC - 029 Streetstylers
OPI mini - Next stop... The bikini zone
Barry M - 144 Jingle bells
S-he 247
S-he 345
Essence Colour & Go - 120 Cookie love
Essence Colour & Go - 133 Oh my glitter!
Essence Colour & Go - 108 Ultimate pink
Essence Colour and Change - 04 Unexpected galaxy

Ők mind az áprilisi bloggertaliról kerültek hozzám. :D Amelyikről szeretnétek tesztet látni, hozzászólás formájában jelezzétek! :)

Ti miket szereztetek be mostanság? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Jujj, az a FUN lakk nagyon szép, amit még nem mutattál be. :)
    Én is beszereztem már 2 Moyra rózsaszín lakkot. :)

    VálaszTörlés
  2. Hajjaj, már nem is emlékszem :) 5 rózsaszín Moyrát vettem, remélem, legközelebb is küld a Moyra a bloggereknek lakkot, mert ez a legjobb reklám. Aztán vettem még pink China Glaze lakkot és pár GR Wow lakkot is, mind rózsaszín. Meg persze alap-és fedőlakkokat, de az nem is lakk, ápolási kellék :D
    A BPS nyomdalmemezeket párom vette, mert neki van Paypale. Azt hiszem, most már vissza kellene fognom magam.
    A Secretre kíváncsi vagyok, mi a baj vele, üvegben nagyon jól mutat.

    VálaszTörlés
  3. Jajj de kis szép mindegyik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép körömlakkok. Én a legjobban a P2 Crisp + Color vagyok kiváncsiak, vajon mennyire szemcsések, mert a szinük nagyon jó az összesnek. Hasznád egészsséggel az összest.

    VálaszTörlés
  5. Uuuh, de szépiiik. A Moyra zöld és a Pretty engem érdekelne! :3

    VálaszTörlés
  6. A p2 lakkok nagyon jól néznek ki! :)

    VálaszTörlés
  7. A moyra sárga és mellete a kék moyra érdekelne :)

    VálaszTörlés