ManiCute - gyümölcsök

A mai napra egy igazán nyári témát választottunk a lányokkal, ami nem más, mint a gyümölcsök. Az elkövetkező időben nagyon sok ehhez a témához kapcsolódó manikűrt fogtok tőlem látni a blogon, mert imádok ilyeneket alkotni és hát mikor fessek ilyeneket, ha nem most.? :)



Először nem így terveztem ezt a manikűrt, de aztán kb 15-20 perc alatt újra gondoltam és el is készítettem. Alapnak francia alapot használtam, majd a körömvégekre szivaccsal vittem fel a színes lakkot. Végül jöttek rá a gumigyümölcsök és a kövek és tádáám készen is lett. :)
Most kivételesen csak egy napig hordtam, pedig tudjátok ám milyen őrült tudok néha lenni, képes lennék egy hétig is ilyen körmökkel mászkálni és nem, nem zavarna, hogy kiállnak a körmöm felületéből. :D








Melyik a kedvenc gyümölcsötök? :)


Share this:

CONVERSATION

18 megjegyzés:

  1. Jó lett! Az embernek kedve lenne egyet levenni a körmödről és elmajszolgatni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. jajj nekem a gumicukor jut róla eszembe. :3

      Törlés
  2. Engem is megihlettek ezek a kis kiegészítők, de biztos nem értem volna annak a nyomába sem, amit Timivel összehoztatok mára! Igazán különleges manikűr!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik. :D Az engem sem zavar, hogy kiáll a körömről, csak sajnos nekem mindig lehullnak ezek a gyümik. :-7 Pedig ilyehez való ragasztóval próbálkoztam (Essence, a téli ilyen gumis díszhez mellékelte a márka).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik. :)
      én már nem hiszek az ilyen ragasztókban. :D nekem jó vastag fedőlakkpöttybe téve, majd utána még 1-2x átkenve fedőlakkal nagyon sokáig fent maradnak. :)

      Törlés
  4. Uhh gyönyörű lett, megenném :)) Nagyon tetszik a színvilága is igazi nyárias manikűr :)

    VálaszTörlés
  5. Valószínűleg megőrülnék,ha ilyen manit kéne viselnem :D Persze a témára nagyon szuper :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :D én imádom az ilyen extrém, nem mindennapi festéseket, díszeket. :D

      Törlés
  6. Őrült jó :DDD
    Nekem minden gyümölcs jöhet, ami van, nem válogatok :)

    VálaszTörlés
  7. funtastic :) nekem is múlthéten gyümis körmeim voltak :) kedvenc gyümölcs......imádom az összeset, de hmm eper-kiwi-licsi-mandarin-narancs-szőlő-alma-egres najó tényleg mindegyik :) <3 imádommmmmmmmmmmm <3 <3

    VálaszTörlés
  8. Annyira szeretem az ilyen fullos manikűrjeidet :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, olyan vidám, élettel teli - bár nem tudom nekem mennyire lenne kényelmes viselet, még sosem próbáltam ezeket a díszeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      hát hozzájuk kell szokni, de egyáltalán nem vészes. :)

      Törlés