lakkteszt | F.U.N Lacquer - Secret

A Prima Donna mellé a Secret-re esett a választásom a F.U.N Lacquer rendelésemnél. Míg az előbbit  imádtam, addig az utóbbiban kicsit csalódtam. Ha kíváncsiak vagytok miért, olvassatok tovább. :)


Képek alapján a Secretbe is nagyon beleszerettem, a minőségével nincs gond. Apró pici zöld és kék glitterekből áll. Három rétegben fed tökéletesen, viszont egy alapszínre kenve is csodásan mutat, vagy pedig az első réteg után érdemes szivaccsal felvinni a pici csillámokat. Gyorsan szárad egyébként és bár nem a holos változatát rendeltem meg, napfényben így is nagyon szépen szikrázik, képeken vissza sem lehet adni mennyire szép. 
Viszont a sok szinte tökéletes tulajdonság ellenére nem lett köztünk szerelem. Nagyon nem. Pedig annyira megakarom még mindig szeretni, de egyszerűen nem tudom. Furcsa, mert ez az első lakk, akinél így érzek. Persze az is közbe játszik, hogy már mikor felkentem ismerős volt nekem ez a szín meg a glitterek. Aztán eszembe jutott, hogy van nekem egy lakkom, ami emlékeztet és hasonlít rá. Mégpedig a  George - Aquarium lakkja. Jó, oké, a Secret szebb, aláírom. De ha már ilyen drágán veszek egy lakkot, az legyen már különleges és ne hasonlítson semmire. Na mindegy is, kipanaszkodtam magam, egyenlőre megpróbálom megszeretni, de nagyon gondolkozom az elcserélésén, szóval ha valaki elcserélné egy másik F.U.N. lakkra, n habozzon írni nekem. ;)














Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Nekem a George jobban tetszik, mivel világosabb, most nyáron nagyon ráálltam a rózsaszín és neon lakkokra, ez nekem most annyira nem jön be, de ősszel biztos te is jobban fogod szeretni.

    VálaszTörlés
  2. Hümm, nem sikerült megszeretnem még mindig a F.U.N. lakkokat. :/

    VálaszTörlés
  3. Ezt a lakkot terveztem volna megvenni, de most a bejegyzésed alapján inkább kivettem a kívánságlistámból. Arra számítottam volna, hogy ez egy smaragd színű lakk csillámokkal megszórva, nem pedig tömény csillámtenger. Habár a napsütéses képeken gyönyörűen szikrázik, nekem mégis kicsit csalódás volt. Pedig a bemutató képén olyan ígéretes volt.

    VálaszTörlés
  4. Szép lakk :) Tényleg lehetséges, hogy talán majd ősszel fog jobban beleszeretni :)

    VálaszTörlés