NOTD | glitter tint

Mostanában nagyon rákaptam az új körömdíszítési technikák kipróbálására, akárhol meglátok egy újat, rögtön rákeresek, hogyan is csinálják. A mai körmöm glitter tint technikával készült. :)



Nagyon egyszerű, gyors és látványos az elkészítése. Alapnak ezüst homoklakkot kentem fel, amire ezüst holo glittereket nyomkodtam. Ezután jöttek a Charm Limites Sheer tints lakkjaim, amiket random felkenegettem kis pacákba, majd fehér akrillal körvonalaztam őket. Lehet kicsit bonyolultan írtam le, de lent találtok videót az elkészítéséhez, ha megtetszett nektek. ;)













 
Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Már reggel láttam a videót, szuper lett! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, erről a technikáról még nem is hallottam :) Így lehet bármilyen színű glitteres lakkunk :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Hol találsz rá új technikákra?

    VálaszTörlés
  4. Jé! Nem is láttam még ezt a technikát. Köszi hogy megmutattad.:) Nagyon szép és látványos lett.

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett és ez a makro kép és videó nagyon tetszik Manna!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ötletes! Szép lett. :)

    VálaszTörlés