LFP! V. - virágok

Ismét Lakkozz!Fotózz!Posztolj! ahol már az 5. fordulót tapossuk és a mostani háziasszonyunk nem más, mint Panka, a Panka's beauty blog írója, aki épp egy szerintem aktuális témát választott, mégpedig a virágokat. :)



Mivel a májusi körömkihívásom is a virágokról fog szólni, így most csak egy kis egyszerű manikűrt készítettem, amit még régebben láttam a neten és nagyon megtetszett. Könnyű elkészíteni, szerintem bármilyen alapszín válaszható hozzá. Én most egy francia alapot választottam, mégpedig a Miss Sporty 110-es lakkját, amit 3 rétegben kentem fel, sajnos még így is átlátszottak a körömvégeim, ami máskor kifejezetten zavar, viszont most észre sem vettem. Az alapra fekete, fehér akril festékekkel és pontozóval pici virágokat készítettem és tadaaam kész is a szolid, visszafogott, egyszerű körömfestés. :)






Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc virágotok? :)


Share this:

CONVERSATION

34 megjegyzés:

  1. Egyszerű , de nagyszerű :) Szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Az egyszerűbb megoldások is olyan jól mutatnak!Imádom! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis helyes lett. :) És tényleg milyen egyszerű! Ideérhetne már a pontozó készletem, mert nekem csak egy pincuri fejű van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      én pontozó előtt különböző fejű gombostűt használtam. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik. :) Teljesen az én ízlésem. :)

    VálaszTörlés
  5. hát erről hogy lemaradtam!! : O : (
    na nembaj, majd a következő!
    amúgy nekem is nagyon tetszik ez a mani! ^_^

    VálaszTörlés
  6. Nagyon elegáns. Szép lett

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, tetszik és ha nem baj, szerintem valami hasonlót fogok én is csinálni hamarosan, hisz szolid, de mégis mutatós mani. :)

    VálaszTörlés
  8. Elegáns, nőies, bájos... mi kellhet még? Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  9. szerintem is nagyon kis bájos lett! :)

    VálaszTörlés