NOTD | holo átmenetes

Egy nap szünet utána ismét itt vagyok, mára egy könnyed kis manit hoztam nektek, amit még kb 2 hónapja csináltam, de csak most került sor rá, hogy megmutassam nektek, teljesen ki is ment a fejemből. A Moyra egyre több gyönyörű lakkal áll elő mostanában, természetesen a holo kollekciójuk sem maradhatott ki. Bár én csak a 251-es ezüst színűt szereztem be, a régi állandó kollekciójukban is volt egy olyan lakk, ami hasonlított a holografikus lakkokra, ez pedig nem más, mint a 43-as számú. A kettő ötvözetéből született egy átmenetes lakkozás. A képekért bocsánat, még szürke időben készültek, de így legalább látni, hogy a holo hatás mennyire nem érvényesül, csak is kizárólag napfényben, vagy vakuval.







Ti szeretitek a holo lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

19 megjegyzés:

  1. Jujj az utolsó képek nagyon tetszik! :) Valamiért engem hidegen hagynak a holo lakkok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem szeretem túlzottan őket, de ha már lakkmániás vagyok 1-2 ilyen lakk azért csak jól jön. :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a holo lakkokat, szép lett! : )

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, szinte szikrázik! :)

    VálaszTörlés
  4. En imadom a holo lakkokat es a ket szin amit ossze kombinaltal alom szep!

    VálaszTörlés