áprilisi körömkihívás - 3. darázs/méhecske

Csak számomra telnek ilyen gyorsan a napok? Hamarosan elérkezünk április feléhez, ma pedig az áprilisi körömkihívásunk 3. témájához is, ami nem más, mint a méhecske/darázs. Mostanában elég sokszor gyönyörűen süt a nap, zöldell minden és nyílnak a virágok. A kis virágok pedig előcsalogatják a méhecskéket is, így ez a téma szerintem pont aktuális. :)



Szerintem kb mindenki manijában meg fog jelenni ez a jellegzetes díszítés, a fekete-sárga csíkozás. Csak, hogy ne legyen annyira egyhangú és unalmas, a gyűrűsujjamat kékre festettem és egy pici méhecskét rajzoltam rá. :)






Nektek hogy tetszik? Hordanátok ilyen körmöket? :)

Share this:

CONVERSATION

23 megjegyzés:

  1. De jó lett! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Még nem posztoltam, de csíkozás nekem is van. :) A méhecske nagyon tetszik a kék háttéren.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki lett a méhecske!^^

    VálaszTörlés
  4. De aranyos lett :) én simán hordanám az ilyen manikűrt, megfelelő ruhával...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      pont van egy sárga-fekete-fehér csíkos felsőm, ahhoz tökéletes. :)

      Törlés
  5. Nagyon édi a méhecskés körmöd ^^

    VálaszTörlés