lakkteszt | Essence

Mára egy gyönyörű Essence Colour & Go lakkot hoztam nektek az új szortimentből. Igazából magamtól sosem figyeltem volna fel rá, hogy milyen szép és sosem vettem volna meg, így innen is köszönöm Rékának, hogy a birtokomban lehet ez a csodás lakk. :)




Ez a lakk nem más, mint a 171-es Galactic glam. Egyszerűen galaktikusan csodás, csodás, csodás! Ezzel a pár szóval tudnám jellemezni. Kezdeném a színével. Kékes, zöldes, türkizes, arany, ezüst apró pici pelyhekből áll. Az állagát nagyon szeretem és már két rétegben tökéletesen fed és gyorsan is szárad. Meg kell említenem, kivételesen a tartósságával sincs bajom, több mint egy hétig hordtam a jobb kezem körmein (jobb kezes vagyok) és csak minimális kopás volt látható. Persze ez lehet hogy csak az alap és fedőlakknak köszönhető. Na mindegy.. Gyönyörködjetek. *-*







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Tényleg szép, nekem is kell :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás színe van! Viszont nem nagyon merek már próbálkozni az Essence lakkjaival :\

    VálaszTörlés
  3. Tegnap sikerült beszereznem a Rossmannban akciós áron (349,-), nagyon örülök neki hogy megvettem, mert pontosan olyan szuper és szépséges, ahogy te is bemutattad! Nem csalódtam, a termék pont olyan amire a bejegyzésed alapján vártam, ez szuper, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés