Manikűrvadász VIII.

Juhú ismét Manikűrvadász! Szerintem nem kell senkinek bemutatnom már ezt a kis igencsak nagy népszerűségnek örvendő "játékot". A mostani házigazda Timi, páromnak pedig Noémit kaptam. Mind a kettőjüket volt szerencsém már személyesen is megismerni, nagyon kedves lányok. :)



Noémit már a kezdetektől fogva követem, nagyon kreatív manikűröket csinál, így örültem, hogy ő lett a párom. Az összes maniját végig néztem, végül a választásom egy nem régen készült alkotásra esett, amit a Disney hercegnős kihívásra csinált, mégpedig a Hampupipőkés festése. Nem sok mindenen változtattam, én is kék színeket használtam, amit csillagos, szívecskés díszekkel és strasszkövekkel díszítettem. :)


Noémi alkotása:


Az én alkotásom:



Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

52 megjegyzés:

  1. Határozottan merem állítani, hogy jobb mint az enyém! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      nekem nagyon tetszik a tiéd is, főleg a színe, sajnos nekem ilyen kékem nincs, úgyhogy be kell szereznem. :)

      Törlés
  2. Hűha! Nem semmi, le a kalappal Manna :)

    VálaszTörlés
  3. Hű ez nagyon szép lett! :) Az egyik kedvencem! <3

    VálaszTörlés
  4. Szuper jó lett! A te körmeiden annyira jól mutatnak a kék lakkok. Emlékszem, amikor téged sorsoltak nekem egy korábbi fordulóban, akkor pont egy kék manikűrödet választottam :)

    VálaszTörlés
  5. Hű és wááá!! Szuper lett :)

    VálaszTörlés
  6. húú ez nagyon szép lett, ügyes vagy:D

    VálaszTörlés
  7. Mindkettő annyira szép, nem is tudnék választani, hogy melyik tetszik jobban. És annyira vágyom most a tengerhez...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, én is nagyon szeretnék most tenger mellett lenni. :)

      Törlés
  8. Mindkettő mani nagyon tetszik, de a Te színválasztásod közelebb áll hozzám.:))

    VálaszTörlés
  9. De jó lett! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű sellőkörmeid lettek! *.*

    VálaszTörlés
  11. Mind a kettő maga a tökély :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, hercegnős lett :)

    VálaszTörlés
  13. hasonlóan szép lett, mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  14. Woow,igazán jól sikerült,tetszik! : )

    VálaszTörlés
  15. Ohh Manna, most sem csalódtam Benned :D Még mindig akarom, hogy te csináld Nekem a manikűrt, ha majd megyek az esküvőre :D Egyszerűen hihetetlenül szuper *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök hogy elnyerte a tetszésedet.
      nekem lenne megtiszteltetés, ha én csinálhatnám neked. :)

      Törlés
  16. Gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  17. nekem a tenger jut eszembe róla : DDD nem tudom miért, de nagyon tetszik ^_^

    VálaszTörlés