áprilisi körömkihívás - 6. pillangó

Az április utolsó napjaiba lépve elérkeztünk az állatos körömkihívásunk utolsó témájához is. Búsulásra semmi ok, májusban újabb kihívás jön, ami a virágok témakört kapta.
Utoljára egy teljesen aktuális kis "állatkát" hagytam. Ebben a szép időben már előbújnak a méhecskék, madárkák és persze lassan a pillangócskák is... :)



Egy rózsaszín átmenetes alapot választottam, amire fekete akrilfestékkel pillangó szárnyakat festettem. Remélem felismerhető mindenki számára. Tovább nem is húznám az időt, várható hozzá egy step by step bejegyzés is, remélem felkeltettem vele az érdeklődéseteket, na de most jöjjenek a képek... :)







Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. Az álomköröm!!! Én is ilyet szerettem volna, de nem mertem belekezdeni. :)
    Nagyon gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem igaz :D Ugyanezt készítettem el, és pont ugyan így. Bár fele ilyen szép lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :D
      gondoltam, hogy valaki fogja még ezt csinálni. :)

      Törlés
  3. Nagyon várom a step by step posztot, mindig is tetszett ez a fajta pillangó minta. Remélem, sikerülni fog nekem is elkészíteni, csak akrilfestéket kéne még beszereznem, meg egy kis bátorságot gyűjtenem.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Annyira régóta akarok már én is ilyen pillangós manit csinálni, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés