Catrice Celtica kollekció tesztek

Egy rendhagyó bejegyzést hoztam nektek mára. Bizony, bizony, most nem lakkokat teszteltem, hanem a Catrice Celtica limitált kiadás sminktermékeit, amit magamtól talán sosem vettem volna meg, de mint már olvastátok voltam olyan szerencsés és megnyertem. Ha jól tudom, még a boltokban lehet kapni, így ha valami megtetszik, még meg tudjátok venni. :)
Kezdeném azzal, hogy én személy szerint nem nagyon szoktam sminkelni. Nálam a mindennapi smink a spirál, tus, ceruza, alapozó, ezen kívül nagy ritkán szoktam fehér szemhéjpúdert felvinni a szemzugomhoz, vagy tényleg nagyon ritkán füstös szemeket csinálni magamnak. A tesztek nem elég pontosak, de mivel még "kezdő" vagyok az ilyenbe, így nem is tudom mit lehetne róluk még írni. Na de nem is húzom tovább az időt, belekezdek.


A kollekciót a kelta misztikumok és regék ihlették, és igyekeztek egy finom, lágy színvilágot vinni a termékekbe. Engem a kinézetük már alapból megfogott, nagyon bejön ez az ezüst matt és tükör hatású dolog.

Szemhéjpúderek:

C04 The Secret Door
C02 LOVEnder 
C03 Celtic by Nature  
C01 Paralilac

Két lilás és két barnás árnyalat foglal helyet a kollekcióban. Nem peregnek és nem porzanak. Nagyon jól pigmentáltak és építhetőek. A The Secret Door és a Paralilac egyébként matt, a LOVEnder és a Celtic by Nature pedig fényes hatású.



Rúzsok:

C01 Pinkadoxa
 C02 Love, Peach & Harmony
C03 Celtic by Nature
   
A rúzsok hatalmas csalódások voltak számomra, ugyanis a pigmentáltságuk egyenlő a 0-val sajnos. Pedig a promo képeken jól néztek ki, de felkenve semmi sem látszik belőlük sajnos...






Pirosítók:

C01 Pinkadoxa 
C02 Love, Peach & Harmony 
Bevallom őszintén soha nem használtam még pirosítót. Valamiért túl természetellenesnek érzem... Viszont az első benyomás nem rossz, szintén nagyon jól kenhető pigmentált színekről van szó. 


Highlighter:
 C01 Far And Beyond

Róla nem hoztam a kezemre kenve képet, viszont ő az a darab, ami a leghamarabb felkeltette a figyelmemet a csomagolása miatt. Tükörfelületű, sajnos nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat. Belül egy tükör és a kis a highligter helyezkedik el, aminek, rózsaszín-bézs-kék színe van. Mint a képeken is láthatjátok, apró csillámokat tartalmaz. 
 


 Lakkok:
 
Mindegyikről írtam már külön-külön bejegyzésben, ha nem láttátok volna még, a nevekre kattintva megleshetitek. ;)


Nektek megvan a kollekció valamelyik darabja? Mi tetszik legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. A rúzsok nekem inkább színezett balzsamnak tűnnek, kár értük, mert ha tényleg olyan pigmentáltak lettek volna, mint azt sejtetni engedik, akkor nagyon tetszenének. A pirosítók is klasszak, a lakkok közül pedig a Paralilac jön be leginkább :)

    VálaszTörlés
  2. A rúzsokért kár, durva is amúgy! A highlighter tetszik a legjobban, no meg persze a lakkok :)

    VálaszTörlés
  3. A rúzsok elég vérszegények. :/ De a többi szerintem, jók sikerült. :)

    VálaszTörlés