lakkteszt | Moyra

Mára egy előre hozott Moyra lakkot mutatok nektek. Igazából ezt a tesztet később szerettem volna megírni, de mivel most számít újdonságnak, így gondoltam segítek a döntésben, hogy megvegyétek-e vagy sem.
A Moyra mostanság hihetetlen homoklakk kollekciókkal áll elő, még szinte ki sem tudtuk próbálni az egyiket, máris jön a másik. A Vivid Sand lakkok után most a Sugar Sand lakkok kapták a főszerepet.



Több lakkal is szemeztem ebből a kollekcióból, végül egy darab, mégpedig a 867-es Cinema árnyalat került hozzám. Egyszerűen imádom! Gyönyörű halvány lilás árnyalata van, napfényben pedig pici holo csillámok is előbújnak, amiket sajnos fényképezővel nem tudtam lekapni. Két rétegben tökéletesen fed, nagyon gyorsan szárad. Imádom az érdességét. :)








És egy újdonság!
Májusban érkezik a Moyra Sea Salt kollekciója! Én már nagyon kíváncsi vagyok rájuk. És ti? :)




Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. En is alig varom, hogy jelenjen meg az uj kollekcio, es akkor egy nagy rendelesem lesz a Moyratol!
    Nagyon tetszik a Cinema is, elegansnak mutat!

    VálaszTörlés
  2. Még egyiket se láttam élőben, erre máris jön az új! Mindenképp el kell mennem végre a Moyra boltba :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű:) Nagyon bejönnek ezek a sugar sand lakkok :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen mutat rajtad O.O

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a lakk! Valóban nagyon jól mutat rajtad,ahogy Azrail írta!:D

    VálaszTörlés
  6. Jajaj, még az eddigieket se sikerült beszereznem, mi lesz így velem?! :DD

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép! A Sea Salt-ra is kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés