március-áprilisi haul

Ma egy haul bejegyzést hoztam nektek, de rendhagyó módon most nem körömlakkok lesznek a főszereplők, hanem ruhák. Az elmúlt 1 hónapban iszonyú mennyiségű ruhát felhalmoztam, már-már én is csodálkozom magamon, hogy hogy tudtam ennyire vásárlásmániás lenni. Nagy részüket turiban vettem, de a kínai boltokat is előszeretettel járom, kincsekre lehet szert tenni potom pénzekért. Sosem voltam képes kiadni sok pénzt 1-1 ruhadarabért, a turit mindig is nagyon utáltam, de az utóbbi időben nagyon megtetszett, mostanában már rendszeresen járom a miskolci Háda boltjait. Nagyon sok kép következik, aki nem bírja az ne is nézze tovább. :D



 Ujjatlan felsők - Háda - 799 Ft/ db

Mostanában rákattantam az egyszerű, egyszínű ujjatlan felsőkre, minden színből szeretnék majd egyet. Jól lehet őket kombinálni. A középsőt pedig edzésre vettem, már kb 1 hónapja járok kondizni heti 2x, nagyon szeretem. :)


Korall ing - Háda - 999 Ft
Hosszított kockás ing - Háda - 999 Ft

Kb 2 hónapja eldöntöttem, hogy már pedig nekem kell egy színes ing. A Hádában nézelődve kettő is nagyon megtetszett, bár a rózsaszínes árnyalatúakat már elkapkodták előlem, de nem bánom, így legalább színes a ruhatáram. :)


 Hosszított felső - Háda - 999 Ft

Erre barátom beszélt rá, nagyon tetszik a mintája meg a színei. Kicsit bő alul, de ezen könnyen lehet segíteni. :)


 Ujjatlan csíkos felső - Háda - 799 Ft

Szerelem volt első látásra, a színei nagyon elvarázsoltak. :)


 Ujjatlan felső - Háda - 999 Ft

A felső egyébként H&m-es lehet sok mindenkinek ismerős, ha jól tudom tavaly lehetett ott kapni, nekem nagyon tetszett, de nem volt szívem érte annyi pénzt kiadni, de egy ezresért bőven megérte. :)


Fényes legging - Kínai - 600 Ft
Mintás legging - Ázsia Centrum - 1399 Ft

A feketére szükségem volt, a színes pedig nagyon megtetszett tesómon, így nem tudtam otthagyni. Mostanában rá vagyok kattanva a színes dolgokra. *-*


 Testhez álló szoknya - Cleopátra - 990 Ft

Nagyon régóta szerettem volna már egy ilyen szoknyát, már e-bayen is nézegettem, aztán mikor megláttam, tudtam, hogy nekem ez kell. :)


 Ujjatlan kardigán - Háda - 999 Ft

Őrá is régóta vágyom már. Ráadásul szürke, ami minden színnel jól kombinálható. :)


 Rövidujjú kardigán - Háda - 999 Ft


 Hosszított kardigán - Háda - 999 Ft


 Ujjatlan kardigán - Háda - 999 Ft

Neki is megtetszett a színe, na meg a kis szegecses zsebecskéje is. :)


 Kockás ing - Kínai - 1000 Ft

Ezt az inget anyukámtól kaptam, nagyon tetszik a színe. :)

 Táska - Kínai - 1500 Ft (?)

Szintén anyukámtól kaptam szülinapomra ezt a türkizkék táskát. Imádom az anyagát, nyárra tökéletes lesz. Az árát pontosan nem tudom, de olyan 1500 Ft körül kapható a kínai boltokban, ami szerintem nem nagy ár ezért a cuki táskáért. :)

 Táska - Kínai - 2190 Ft

Meg nem tudom számolni mennyi táskám van már összesen, de mindig szükségem van 1 újra. Őt pl azért vettem mert a többi kisebb, ami meg van nagy táskám, az rózsaszín és nem tudom bármihez felvenni.


 Cipő - Kínai - 1490 Ft

Őt szülinapomra kaptam, de már rég kinéztem. Van egy ilyen cipőm korall színbe is, az egyik kedvencem, a feketét legalább bármihez fel tudom venni. A kövek külön tetszenek az oldalán. :)


 Balerina - Ázsia Centrum - 1590 Ft

Kerestem már egy sima egyszerű balerinát jó árban, de sehol sem találtam, míg nem egyik nap a buszra várós perceimet a cipőboltban töltöttem és akkor ott volt Ő! *-* Egyedül árválkodott, ráadásul nagyon jó árban, így jött velem haza. :)


Szandál - Kínai - 1490 Ft

A régi szandálom sajnos elszakadt, így muszáj voltam egy újat beszerezni nyárra. Már sok helyen néztem, de mindenhol 2-3 ezerért lehetett csak venni, de mostanában olyan szerencsés vagyok, mikor megláttam, tudtam hogy ő is kell nekem. :)

Ti miket vettetek utoljára? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Húú mennyi minden :D A mintás leggings tetszik a legjobban *-* A cipőket és a táskát hihetetlen jó áron szerezted be :)

    VálaszTörlés
  2. a színátmenetes feső nagyon baba

    VálaszTörlés
  3. nagyon sok szép minden a kardigán és a cipő a kedvencem, persze a többi is szép :)

    VálaszTörlés
  4. az a fekete topánka nagyon szép és jóó :D

    VálaszTörlés
  5. Egy fekete kardigánt én is nagyon szeretnék, jól néz ki az is, amit te vettél :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szuper cucc! :3 És milyen jó áron voltak. :D Én miért nem találok soha semmi jót a Hádában... ?! EZ a plázás? Az atlétákat én is imádom, abból sosem lehet elég. :) Az a leopárdmintás átmenetes felső is nagyon tetszik. :) A mintás leggingsért oda vagyok, miért nem állnak nekem jól ezek, úgy utálom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A plázás, meg a vörösmarty-n is találtam már jó cuccokat. Nagyon szét kell nézni, nem lehet mindig találni jókat, szerencsére én pont jó időben megyek mindig. :D

      Törlés
  7. Jól bevásároltál:D Most nem sértésből mondom, mert régen én is sokat turkáltam, tényleg ki lehet fogni jó cuccokat, de az érzés, hogy előttem máson volt a ruha (betegen, elhunyt stb.) nem jó! Először egy budapesti plázában tévedtem be a Háda üzletbe mert nem ismertem, de gyorsan rájöttem, hogy ez turkáló és spuriztam kifelé. Számomra még mindig érthetetlen mit keres turkáló plázákban???? Még Miskolcon hagyján hiszen szegény régióban lakunk, na de Pesten??? Ezt mondja meg nekem valaki.
    Na szóval azért írtam neked, mert én mostanában a Lidlben vásárolok ruhákat:) Eleve van Miskolcon három szóval jut pár embernek. Vettem már sportruházatot, pólókat, topot, leggings, zokni és ilyen áron mint te a használtat a Hádában. Szóval szerintem néha nézz be a Lidl-be is :)

    VálaszTörlés
  8. Nem sértettél meg, én régen nem mentem volna be egy turiba se. Mostanában egyre jobban rászoktam, mert olcsó és nagyon jó, egyedi cuccokra lehet szert tenni. Igazából én még ezen sosem gondolkodtam, mivel nagyon sok darabot úgy vettem, hogy még a régi címke is rajta volt. Meg azért ha nem egyszer vagy 2x-3x kimosod, akkor szerintem teljesen jó. :)
    A Lidlibe nem sokat járok, az a baj, hogy ott nem lehet felpróbálni a ruhákat, így meg necces nekem. :/ De majd már ha lesz valami jó, lehet hogy körbenézek, köszi a tippet. :)

    VálaszTörlés