lakkteszt | Essence

Ismét egy lakk tesztjével készültem nektek mára, amit a változatosság kedvéért megint csak az én drága Rékámtól kaptam. Elhalmoz minden földi jóval. :)



Ez a szépség az Essence új szortimentjének egyik darabjaként jött be az állandó kollekcióba, hát kíváncsi leszek meddig marad. A 20-as The bees and the birds egy madártollhatású speciális fedőlakk, ami megosztja a véleményeket. Vagy imádni, vagy utálni lehet őket. Nekem személy szerint nincs velük bajom, már 3 is található a kollekciómban, igaz nem nagyon használom őket, de majd egyszer. :)
A lakk egy átlátszó zselés alap, amiben ezüst, fekete és korallos szál glitterek úszkálnak. Fekete és fehér alapra próbáltam, 1 rétegben, mint látjátok egész sok glittert vesz fel. A száradása kissé nehézkes, de gyors szárító lakkal segíthetünk ezen. :)






Nektek mi a véleményetek a madártoll hatású lakkokról? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. En nem szeretem a szalas glittereket es ezert a kollekciomban csak egy talalhato, ugyancsak az essenctol, amit egyszer hasznaltam, es ugy ahogy te irtad 'majd egyszer' fogom meg hasznalni :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a tollas lakkokat, több márkától van már, az essence-től a másik színt választottam, de ez is jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, lehet, hogy majd be is szerzem, mert szerettem volna már egy ilyen cuki színű tollas lakkot :)

    VálaszTörlés
  4. Én a másik tollas lakkot vettem meg az Essencetől, amiben pasztell színű csíkok vannak. Még csak egyszer használtam, de nagyon tetszik, pedig nem vagyok oda a tollas lakkokért.

    VálaszTörlés
  5. Imádom a szállas glittereket, és úgy emlékszem, hogy te szerettetted meg velem ezt a fajta lakkot (Visszanéztem és valóban, az Orcala teszteknél tetszett meg nagyon). Ez is nagyon szép! Legtöbbször fekete alapon tetszenek jobban a fedőlakkok, de ez szerintem fehéren jobban mutat.

    VálaszTörlés
  6. Szeretem ezeket a fedőlakkokat és nekem a feketén mutat a legjobban :)

    VálaszTörlés
  7. Nude alapon a legszebb, majd próbáld ki ;) <3

    VálaszTörlés