márciusi haul

Régen volt már haulos bejegyzés, mostanában valamiért nem sokat vásárolgatok. A lakkok közül csak 3(!) azaz három darabot vettem én, a többit vagy szülinapomra kaptam, vagy a nem rég megrendezett kis blogger talinkon zsákmányoltam. Kivételesen most a szülinapi pénzemet sem lakkokra költöttem, inkább ruhákat vettem belőle, amikről ha szeretnétek, majd hozok bejegyzést. Na de lássuk is a szerzeményeket...


Essence Special effect! topper - 16 cool breeze
Őt még az Essence leárazásokon vettem, nem tudom milyen felindulásból. Róla már csak akkor hozok tesztet, ha szeretnétek, egyébként szerintem teljesen felesleges. 

Astor - 107
Astor - 136
Őket Laurentől vettem, szép pasztell lakkok. A sárga illatos. Róluk is csak kérésre hozok tesztet, mert ha jól tudom már nem is kaphatóak.

Miss Sporty -110
Ezt a lakkot egy fiúbarátomtól kaptam nőnapra. Nagyon kedves gesztus volt tőle, 6-an vagyunk a volt osztályomból, akikkel még a mai napig havonta-kéthavonta össze szoktunk ülni, ő az egyedüli fiú és mind a ötünknek hozott 1-1 lakkot. :)

Sally Hansen - 40 Purple Pizzazz
NYC - 032 Party time blue
Just in Ingrid - 418
Lovely Must Have Glam Style - ?
Ezt a négy szépséget Rékától kaptam/zsákmányoltam, mert már csak egy db kellett a 300-hoz. A többi pedig mert nagyon megtetszett. *-*

L.A. Colors - NP510 Spat!
Barry M - 272 Shocking pink!
Szintén Rékától zsákmányoltam őket, innen is nagyon szépen köszönöm, az első Barry M lakkom. *-*

Essence special effect! topper - 20 The bees and the birds
Essence Colour & Go - 171 Galactic glam
Még két lakkocska, amiket szintén Rékától kaptam, mégpedig szülinapomra. Már ki is próbáltam mind a kettőt, csodásmesések. *-*

Essence Colour & Go - 68 High spirits
BYS - N192 Mauve-in on up
Essence Colour & Go - Luxury secret
Őket Timitől zsákmányoltam a bloggertalin. Ilyen lila árnyalatom még nincsen, az Essence lakkokhoz pedig nincs mit hozzáfűznöm, ha valakinek vannak még a régi kiadásból felesleges darabjai, az szóljon, szívesen felvásárolom őket. :$

Crystal Nails - 58
Ezt a behatárolhatatlan színű lakkot az én drága barátomtól kaptam szülinapomra. Nincs még hasonló árnyalatom, úgyhogy jól választott. :)

A könyvet is barátomtól kaptam, nagyon jó kis könyv, szerintem minden körömmániás csajnak be kell szereznie. Jó kis ötletek vannak benne, ha szeretnétek majd néha-néha hozok 1-1 könnyen elkészíthető manit belőle.

Essence Pigments - 05 wow it's orange
Essence Pigments - 08 cop & coper
Essence Pigments - 18 little mermaid
Essence Pigments -16 blueberry muffin
A kis Essence pigmenteket 150 Ft-ért vettem, ennyi pénz megérnek. Szép színűk van, lehet hogy még többet is beszerzek. :)

Essence kiwis kézkrém
A banános már megvolt belőle, a bloggertalin a lányok rábeszéltek, hogy vegyem meg, így jött haza ő is. Az illata nem igazán tetszik, de azért el fogom használni. :)

Ti miket szereztetek be utoljára? Miről szeretnétek tesztet látni? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Az zöld essence csodás!
    Szeretnék ruhás haul-os bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
  2. Én utoljára a királykék Lovely Baltic Sand-ot vettem meg, imádom :)
    Szépek a szerzeményeid, a Sally Hansen lakk érdekelne leginkább a fentiek közül.

    VálaszTörlés
  3. Igazából engem is a könyv érdekel :) hol lehet ilyet szerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Libriben kapható, szerintem nagyon jó áron, itt mutattam: http://lakk-hatas.blogspot.hu/2014/02/konyvajanlo-koromcsodak.html :)

      Törlés
    2. barátom az Alexandrában vette, de a Lírában is találkoztam már vele. :)

      Törlés
  4. Utólag is Boldog szülinapot és grat a 300-hoz :) Engem az L.A.Colors és a BYS érdekel a legjobban ilyenek még nincsenek nálam. Minden nagyon szép, főleg az essence-ek és a NYC :)

    VálaszTörlés
  5. óó,mennyire széép szinek :DDD
    igazán jó körömlakkokra tettél szert,grat! :)

    VálaszTörlés
  6. Szupi lakkok. :) Örülök, hogy örülsz a régi essence lakkoknak. :D Szerintem is szuperek, nálam is lapul még pár. :) A Miss Sporty és az NYC nekem is megvannak. :3

    VálaszTörlés