képek az életemből #21

Újra eltelt két hét és újra vasárnap, így ismét hoztam nektek a már megszokott bejegyzést, amiben betekintést nyerhettek a kicsiny életem történéseibe. :)

 Mostanában kicsit "elcsajosodott" barátom szobája. Van itt minden, BB krém, sminklemosó, sminkek, mindenféle krém, körömlakk, parfüm... :D

 Az ELLE magazinhoz Max Factor mini lakk volt ajándékba. :)

 Egy kis outfit, középpontban a barackvirágszín. :)

 Bobibogyó alszik. :)

 Cicukával. <3 :)

 Jön a jó idő, Bencével kiültünk az erkélyre. :)

 Én sem maradhattam ki a Garnier akciójából és a Vivid Sand lakkok elértek ide is, róluk már láthattatok tesztet. :)

 Ismét egy kis outfit. Középpontban a kék, szürke, barnás árnyalatok. :)

 Bencével kinéztünk a szélforgóhoz... :)

 Egy unalmas hétfői sulis nap után egy kis tapolcai séta, ahol boboztunk, kacsákat és hattyúkat etettünk és lángost is ettünk. :)

 Éjszakai pizzázás a motorháztetőn. :D

Egész napos esőzés után végre kisütött a nap. :)

Veletek mi történt mostanság? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek ismét, szeretem ezt az összeállítást. A kutyus nagyon aranyosan alszik <3

    VálaszTörlés
  2. Szupik. :) A garnierre én is lecsptam. :D A barackvirág nálam is nagyon bejövős most. :) Nekem már megjegyezte párom, hogy több cuccom van a szobájában, mint neki. :D

    VálaszTörlés