májusi körömkihívás felhívás!

Lassan elérkezünk az év 5. hónapjához, ami azt jelenti, hogy ismét új kihívás, új témákkal. 
Mivel már hivatalosan is beköszöntött a tavasz és néhány esős, borús nap kivételével nagyon jó az idő, így májusi témának a virágok témakört találtam ki, ami szerintem teljesen aktuális. Persze jó szokásomhoz híven most sem szeretnék egyedül alkotni, így várom a lelkes jelentkezőket! :)


Ha megtetszettek a témák és szeretnétek hozzám csatlakozni, akkor írjatok egy levelet a manna0319@gmail.com címre, vagy megjegyzésben írjátok le az e-mail címeteket, hogy majd el tudjam küldeni nektek az InLinkz kódokat. :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Szia! Engem érdekel, szívesen jelentkezem :) E-mail: k.adri98.naploja@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én jelentkezem! :) E-mail címem: noni.1998@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Jövök, már nagyon vártam. :) thimmykedesign@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. nem biztos, hogy mindegyik körben részt tudok venni, de jelentkezem :)
    zizitim@hotmail.com

    VálaszTörlés