áprilisi körömkihívás - 5. állatok a ház körül

Elérkeztünk az április utolsó előtti témájához, ami egy nagy-nagy összefoglaló nevet kapott, mégpedig az "állatok a ház körül". Itt lehetett mindent alkotni, ami belefért, kutyát, macskát, lovat, bocit, malacot és társaikat.



Én egy igazán színes, vidám festést készítettem, ahol is mindegyik ujjamon más-más állat kapott helyet. Balról jobbra: páva, tyúk, bárány, boci és malacka. A barika lett egyébként a kedvencem. Tudom, megint egy olyan manit csináltam, ami nem túl hordható, én azért 3 napig viseltem. :)







Nektek melyik a kedvenc háziállatotok? :)

Share this:

CONVERSATION

17 megjegyzés:

  1. Hát megőrülök, komolyan :D Milyen cukik már :D

    VálaszTörlés
  2. A malacka a kedvencem, nagyon jol sikerult kis mani!

    VálaszTörlés
  3. Mind nagyon cuki lett, de a bárány a kedvencem:DD

    VálaszTörlés
  4. jaaaj annyira édesek! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. De aranyosak! Nagyon jó lett a páva is. :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon aranyos boci lett :) Én kicsit csúszok ezzel a manival :)

    VálaszTörlés
  7. A bari aaannyira cukiii! :) Persze mind aranyos. Ja, és hogy 3 napig hordtad? Na az meg tényleg elvetemült dolog. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziii. :)
      ohh én a legextrémebb manikat is képes vagyok napokig hordani. :D

      Törlés