ManiCute - barokk

A kis csapatunk mai témája a barokk. 5 évig tanultam művészettörténelmet, tavaly vizsgáztam is belőle, így nem állt tőlem távolt ez a téma, szeretem a stílustörténeti korszakokat, mert ha bár nagyon sok hasonlít egymásra, de mindegyikre más és más jellemző.
Egy kicsit a barokkról: a barokk szó az olasz barocco szóból ered, ami nyakatekert okoskodást jelent. Jellemzői a bonyolult minták és a bőséges díszítés, a gazdag, élénk színvilág.


Örültem ennek a témának, volt is ötletem rá, végül mégis mást alkottam. A barokk korszakban nagyon sok aranyat használtak, először én is ebben a színvilágban gondolkoztam, de szerettem volna valami mást belevinni. Végül egy bordó fólia hatású alapszínt kentem fel, amire a Moyra fekete homoklakkjával festettem a mintát. Régóta szerettem volna kipróbálni a keretes manikűrt, ehhez a témához szerintem pont illik. Nem igazán vagyok megelégedve ezzel a manival, de már nem volt kedvem újracsinálni. Remélem azért nektek tetszeni fog. :)




Nektek tetszenek a keretes manikűrök? :)


Share this:

CONVERSATION

28 megjegyzés:

  1. Nekem nem igazán tetszenek a keretes manikűrök, de ez baromi jól néz ki. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj de jól néz ki *-* Olyan, mint egy kovácsoltvas kerítés :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon nagyon jól sikerült! :D nyugodtan legyél büszke rá! *.*

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a kovácsoltvas ugrott be. :-D

    VálaszTörlés
  6. ez eszméletlenül király lett!!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg egy az egyben a kovácsolt vasra emlékeztet, baromi ötletes :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett. TÉnyleg kovácsoltvas feelingje van. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ötlet volt homoklakkal kombinálni, szuperül néz ki :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. szerintem is csodás lett, nem kell elégedetlennek lenned vele :)
    és nekem is pont a kovácsoltvas kerítés ugrott be róla, nagyon tuti!

    VálaszTörlés
  13. Eszméletlen szép lett, és külön tetszik, hogy a minta kissé domború :-)

    VálaszTörlés
  14. Meg nem probaltam a keretes manikurt de a listamon van. Alom szep amit keszitettel, egyedinek mutat es gyonyoru a szin kombinacio!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szuper lett! Gondolom, nem volt egyszerű homok lakkal a mintát festeni.

    VálaszTörlés