lakkteszt | Just in Ingrid

Tudom mostanában mindenkinek a Nailland és a Moyra körül forog a világ és jobban szeretitek a drogériás és a nagy márkás lakkokat, de szerintem néha néha érdemes a kínai és a 100-as eurós boltokban is szétnézni, mert bizony kincsekre lehet lelni. Olyan árnyalatokat és lakkokat lehet találni, ami egyik márkánál sem megtalálható. Így voltam ennél a lakknál is, amit egyébként a változatosság kedvéért szintén Rékától kaptam. :)



Elöljáróban annyi, hogy rögtön belopta magát a szívembe. Hihetetlen, hogy ezek a "kis nevesincs" márkák mennyire próbálnak feltörekedni. A lakk neve egyébként Just In Ingrid, kb 300 Ft körül kapható, amiért cserébe 7 ml lakkok kapunk. Az üvege kis duci, az ecsete lekerekített, az állaga pedig nagyon jó, könnyű vele dolgozni. A 418-as árnyalat egy sötétkék lakk, ami apró pici kékeslila és ezüst pelyhecskékből tevődik össze. Már egy rétegben is szépen fed, de azért a tökéletesség kedvéért felkentem a 2.-at is. A száradása nem a legjobb, de nem is a legrosszabb, fedőlakkal könnyen lehet rajta segíteni. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakk :) Amikor betévedek egy kínai boltba , akkor én mindig szétnézek a körömlakkoknál :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez az árnyalat, tényleg! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira hasonlít az égboltra, persze csillagok nélkül. Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó szín, én kedvelem az olcsó lakkokat, mert tényleg kincseket lehet találni. Kezdem azt észrevenni, hogy minden drága lakknak megvan az olcsóbb változata is :) csak meg kell találni...

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges! Annyira jól mutatnak a sötétebb lakkok is rajtad :)

    VálaszTörlés
  6. Szép lakk :) Én egyébként azért ódzkodok az ilyen noname lakkoktól, mert félek, hogy mi lehet bennük, még drágább, ismertebb márkáknál is előfordul, hogy nem éppen egészséges összetevőik vannak, akkor ezeknél meg? :\ Meg némelyiknek olyan ára van, amiből már futja egy essence-Lovely lakkra is, azok meg legalább már bizonyítottak (jó mondjuk az essence mostanában nem a legjobb mint tudjuk).

    VálaszTörlés