áprilisi körömkihívás - 4. nyuszi/csibe

Ha már az április az állatokról szól, természetesen nem felejtettem el a Húsvétot sem, amit én egyébként kifejezetten utálok. Viszont odavagyok a nyuszikért, ezért a mostani témának a nyuszikat és vagy a csibéket választottam.



Természetesen én mind a kettő állatkát belevittem a mostani festésembe, bár a nyuszifül lett a kedvencem. Csak hogy ne legyen túl "állatias", a többi körmömön megjelenítettem a tojásmintákat és egy kis tavaszias virágmintát is belevittem. :)





Nektek hogy tetszik? Milyen most a körmötök? :)

Share this:

CONVERSATION

26 megjegyzés:

  1. Nagyon édes a nyuszifül, de nekem a csibeláb a kedvencem :3 Nagyon kis cuki lett az egész!

    VálaszTörlés
  2. A csibeláb valami hihetetlen cuki :DD Na meg virág mániásként a mutatóujjad is telitalálat :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól néz ki! Főleg a nyuszifül és a virágok tetszenek.:))

    VálaszTörlés
  4. jaj ez nagyon cukker lett :)))

    VálaszTörlés
  5. Nyuszifül és a virágok cuki!!! *-*

    VálaszTörlés
  6. Nekem is a csibeláb a kedvencem, ilyet még nem láttam sehol. :D Édes. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, nekem is a csibelábak tetszenek. :)

    VálaszTörlés
  8. Az a csibeláb és csibepopsi minta nagyon jópofa!!!! :) :D

    VálaszTörlés