Lakkteszt | Lovely Nude Nr.8

A Lovely nude lakkjaival nagyon jó kapcsolatot ápolok, már két(!!) üveggel elfogyasztottam belőlük, ami nálam nagy szó, főleg hogy a lakkgyűjteményem közel 400 darabos. :)


A mai tesztalanyunk az Nr. 8-as számú lakk, amit még hetekkel ezelőtt vettem, amikor a tökéletes körömágy színű lakkot kerestem. Nem benne találtam meg, de azért őt is megszerettem. Üvege, ecsete a szokásos, lapított, én szeretem, könnyű vele dolgozni. Az állaga is könnyen kezelhető. Két vastagabb, vagy három vékonyabb rétegben fed tökéletesen. Kicsit nekem barnás, sárgás színe van, az üvegben a Rossmannban rózsaszínesebbnek nézett ki, de hát jól tudjuk, hogy azok a fények eléggé csalókák. Átlagosan száradási idővel rendelkezik. :)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. i want same color.. very nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/baseball-cap-and-off-gold.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép. :) Bár tőlem távol állnak a nude színek, ha nude-ot akarok felkenni, akkor az csak a Moyra Londonja lehet, igaz, ebben is van egy kis csavar a silk finisnek köszönhetően. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van hasonló, nem nagyon használom. Viszont amikor elszínezte egy lakk a körmömet pl. zöldre, akkor ilyen színt kentem fel alapnak :)

    VálaszTörlés