képek az életemből #47

Kicsit elhanyagoltam ezt a bejegyzés, nem is fog sikerülni kéthetente posztolni, viszont havonta egyet minimum fogok nektek hozni. Elég sokat dolgozok, persze azért pihenek is, csak olyankor meg lusta vagyok. :D De ha szeretnétek majd a munkáimról is hozok nektek majd bejegyzést. :)
Na de nézzük is mi történt velem mostanában. :)


 Metál tetkó az új őrület. :D

 Voltunk a szomolyai cseresznyefesztiválon, ahol a nagy 
melegben nagyon fincsi jégkását ittunk. :)

 A "nemakarunkholnapdolgoznimenni" szenvedés jelei. 
Barika repül! :D

 A nagyon meleg hétvégén persze dolgoztam, 
de azért még aznap este elmentünk Demjénbe 
éjszakai fürdésre, másnap pedig tavacskáztunk is. :)

 Szeretem az ilyen napokat. :)

 Szerintem a postás tudta mikor vagyok szabadnapos és 
akkor hozta mindegyik csomagomat. :D

 Reggel így szokták várni a simit. :D

 Persze Lili is. :D

 A pingvines ruhát a Hádában nézegettem, először otthagytam, 
majd egy hét után visszamentem érte, hátha ott lesz még. 
És milyen szerencsém volt. :) Tudjátok, ami a tiétek akar lenni, 
az megvár. A matrózos ruhácskát pedig Bencétől kaptam. :)

 Munkába indulás előtti szelfi. Unom már a fehér felsőt. :D

 Anya küldött nekem ebédet. :D

Megjött a Nailland rendelésem is. Gyönyörűek a lemezek, 
hamarosan láthattok velük manikűrt is. :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. A trópusi manikűrök az egyik kedvenceim, várom a manikűröket! :))

    VálaszTörlés
  2. Jó képek :) Hát igen, az már jó, ha nem kell az ébresztőt beállítani, kevésbé stresszes.

    VálaszTörlés
  3. Igen legyen a munkáidról is bejegyzés! Nagyon kíváncsi vagyok rájuk. :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira cuki ez a két kutya... :D

    VálaszTörlés