őszi körömkihívás - 9. gyümölcs

Elérkezett a november, ami azt jelenti, hogy már sajnos csak 5 témánk van hátra az őszi körömkihívásból. Hihetetlenül hamar el ment ez az évszak is, na de ne rohanjunk azért ennyire előre.



A mostani téma a gyümölcs volt. Nyáron már ellőttem a gumigyümölcsös poént 2x is, így most mindenképp valami mást szerettem volna. Az őszi szezon két leghíresebb gyümölcse a szőlő és az alma. Mivel szőlős körmöm már volt az őszi kihíváson belül, így most az almára esett a választásom. Nem lett olyan nagy szám, alapnak nude lakkot használtam, erre festettem az almákat zölddel és pirossal.












Szeretitek az almát? :)


Share this:

CONVERSATION

17 megjegyzés:

  1. Wow, nekem nagyon tetszik! Szívesen elfogadnék egy ilyet zselével, hogy hosszan tartson *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép almácskák lettek, én kiwit festettem! *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon arik lettek, igazán étvágygerjesztőek! :D

    VálaszTörlés
  4. Megkívántam az almát...nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Először én is ilyesmiben gondolkodtam,de bal kézzel nem mertem belevágni..:)

    VálaszTörlés
  6. Cuki lett. :D Ezt én is megcsináltam már, csak én két körmömre raktam csak almát. :D A zöld almák a kedvenceim. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm. :))
      jujj tényleg akkor nálad láttam. emlékeztem, hogy valami csinált már ilyet. :)

      Törlés
  7. Manna, hát ez istenien ennivaló! :) Gratula!

    VálaszTörlés