lakkteszt. Orcala.

Ma a tegnap bemutatott rózsaszín madártoll hatású lakk párját hoztam el nektek, mégpedig a kékes kombinációt, aminek a száma a 21-es.



Mint ahogy már írtam, az Orcala márkát egy kínai ruhaboltban fedeztem fel, 290 Ft-ért árulják ezt a lakkot, nagyon sokféle színkombinációban megtalálható. Az üveg 13ml lakkot tartalmaz, ami egy életre elég lesz. :D
A lakk maga egy átlátszó alap, amibe türkiz, lila, fehér és ezüst holografikus szálakat öntöttek bele. A lakk elég sűrű, az ecsete sok pici szálacskát vesz fel, így már egy rétegben is mutatós.
Szintén többféle lakkon próbáltam, mégpedig fehéren, feketén és kéken és persze magában is. Mindegyikre két réteget kentem, kivétel a nagyujjam, oda egyet, és a gyűrűsujjam, oda három réteget vittem fel szépen elegyengetve a szálakat. Itt sem állnak ki a köröm felületéből a lakkok, így nem szükséges fedőlakk, a száradási ideje pedig közepes. :)







Nektek melyik tetszik jobban? Ez vagy a rózsaszín? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Ez a lakk is szép, de nekem a tegnapi a kedvencem a rózsaszín :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a rózsaszín jobban tetszik egy fokkal :) Ez is nagyon nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igazából nekem annyira nem jönnek be ezek a madártoll lakkok,de ki tudja idővel lehet megbarátkozom velük..:)
    Régen a matt lakkokat sem kedveltem :D

    VálaszTörlés
  4. Hm talán a rózsaszín tetszik jobban, de ez is cuki :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűséges :)) rendeltem egy madártoll lakkot, de még nem érkezett meg, de már nagyon várom!! :DD

    VálaszTörlés
  6. Jaj nagyon szemezett ma velem a holo csillámos... De erős voltam, és mondtam neki, hogy most nem vihetem haza, de vár még rám egy kicsit, úgy 1 hónapot :D akkor hazahozom....

    VálaszTörlés
  7. Fehér alapon a legizgalmasabb szerintem. A kék lakk meg önmagában is különleges lehet. Nekem ez jobban bejövős egyébként, mint a rózsaszín.

    VálaszTörlés