lakkteszt. Jollie France.

Végre ma meghoztam a várva várt Jollie France lakk tesztjét. Még emlékszem, hogy a legelső lakkom egy ilyen márkájú fekete színű lakk volt és imádtam. Nem mellesleg van olyan JF lakkom, ami már vagy 7-8 éve megvan és még mindig nincs beszáradva. Nem tudom mennyiért vesztegetik mostanában,mivel ajándékba kaptam, de fodrászkellékes és 100-as, eurós boltokban gyakran fellelhetők.


Száma a 22-es, fényviszonytól függően változik a színe, hol rózsaszínes, hol picit bézses beütésű. (a képekért előre is bocsánat, de ezek a fényviszonyok hihetetlenül rosszak, ki kell találnom valami megoldást rá..) Krémes állagú, viszont már a kupak lecsavarása után tudtam, hogy ebből sajnos nem lesz elég két réteg, mert nagyon folyós és mivel világos, picit átlátszó is. Viszont 3 rétegben már szépen fedett és egész gyorsan szárad. Láthattátok már ezt a színt egyébként múlthéten a ManiCute egyik állomásán belül a tollas körmeimnél. Ott fehér alapra kentem egyébként, picit sötétebb úgy a színe. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

11 megjegyzés:

  1. Nekem is az első fekete lakkom ettől a márkától volt :D
    Nagyon nagyon szép színe van *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a JF lakkokat, nekem is van/volt egy ezer éves példányom de semmi baja, leszámítva hogy elfogyott:) Tegnap nézegettem őket körmös boltban, 400ft-ért árulták és volt vagy háromszáz árnyalata. Az én kedvencem a 81-es nude árnyalat ami sajnos már nem kapható.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van Jf lakkom , és mát legalább 4-5 éves . Az állaga még mindig jó .
    Sajnos nekem csak 1 db van , és az a 77 árnyalat.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép szín!! Tetszik *-*

    VálaszTörlés
  5. De kis kellemes szín. :) Díjat akptál tőlem. :) http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, visszafogott szín, szerintem az arany nagyon jól menne hozzá ;) Nézz be hozzám, díjat kaptál: http://beautyfromviola.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award-dijat.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép pasztell rózsaszín.
    Szerintem nagyon jól áll neked.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép szín. Van jó néhány JF lakkom és múltkor megvettem a fehéret is... Világos színeket nem veszek többet ebből a márkából :)

    VálaszTörlés
  9. Nem szeretem a JF lakkokat de ennek a színe megfogott, nagyon szép :)
    Díjat kaptál tőlem: http://sophies-nail.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam.html :)

    VálaszTörlés
  10. Imádom a JF lakkokat, bár még csak 1 van, de nagyon jó!:)

    VálaszTörlés