őszi körömkihívás - 12. pulcsi inspirálta

Elérkeztünk az őszi körömkihívás utolsó előtti témájához, ami picit szomorú, hisz megint hamarosan lezárul el kihívássorozat, de bevallom én picit örülök neki, mert ez azt jelenti, hogy hamarosan itt a tél. :) Persze most sem hagylak titeket kihívás nélkül, aki szeretne, még csatlakozhat a Karácsonyi körömkihíváshoz. Részletek ITT.



Na de ne ugorjunk ennyire előre. A heti téma a pulcsi inspirálta körmök. Mikor megterveztem a kihívást, már akkor tudtam, hogy ehhez bizony biztos, hogy a plüssporocskáimat fogom alkalmazni. Nem ragoztam túl, egyszerű barna - világos rózsaszín csíkozást választottam, szerintem nagyon cuki ez a két szín együtt. Nekem még nincs ilyen pulcsim, de ha látok valahol tuti meg fogom venni, mert imádom ezt a kombinációt. :)









Nektek hogy tetszik? Használtatok már plüssport? :)


Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. jó lett, mindenki plüss port használt, én festettem :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon jó lett, ránézésre szinte érzem, hogy még melegíti is a körmöket :9

    Még nem használtam plüssport.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ari! Régen volt hasonló pulcsim :D

    VálaszTörlés
  4. tetszik a plüssporos megoldás :D

    VálaszTörlés
  5. Jól tetted, hogy a sötétbarna mellé egy vidámabb színt is tettél, így jobban átjön a pulcsi-hatás :)

    VálaszTörlés
  6. Még nem használtam, de olyan cuki, hogy tuti fogok majd szerezni! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon nagyon tetszik, tényleg pulcsis :) Köröm pulcsi :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez annyira nem tetszik, de lehet csak azért, mert nem szeretem a hosszú körmöket. :)

    VálaszTörlés