ManiCute - Márton nap

Eltelt két hét az első ManiCute óta, tehát ismét új téma. A mostani választásunk a Márton napra esett. Igazából fogalmam sem volt, hogy mit fogok alkotni, meg arról sem, hogy Márton napkor igazából milyen hagyományaink vannak. Végül a lányok segítettek, meg utána is olvastam picit. :D
Röviden tömören egyes források szerint e napon kóstolták meg az újbort és vágtak le először tömött libákat.



Miután egy picit "belemélyedtem" a témába, eldöntöttem, hogy végül milyen manit fogok csinálni. Szerintem magamhoz képest egyszerű és visszafogott lett, de pont ezért tetszik. :)
Alapnak a Jollie France 22-es lakkját használtam, amiről hamarosan hozok tesztet is, majd erre fehérrel libatollakat festettem.









Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

23 megjegyzés:

  1. Én is tollakkal díszítettem :) Nagyon elegáns lett a manikűröd! Alig várom a JF lakk tesztjét, főleg a fedése érdekelne, hogy hány réteg kell belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      ha minden jól megy hamarosan jövök vele, egyébként 3réteg, de itt fehér alapra kentem. :)

      Törlés
  2. Szép lett, szokás szerint :) Kellemes színű lakk, várom én is a tesztet

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Ha egy kicsit módosítanál a mintán, angyalszárnyas is lehetne. ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó mani lett! Én is tollakban gondolkodtam.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. mostanában nagyon egy rúgóra jár az agyunk. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés