lakkteszt. Hello Kitty.

Most egy oltári cukiaranyosédibédi lakkot hoztam nektek, amibe nagyon pozitívan csalódtam. Már az üvege is nagyon zabálni való, hát még a színe.


Nos szóval. Hello Kitty mániában szenvedek, nem titok. Mikor megláttam ezeket a lakkot, rögtön tudtam, hogy már pedig nekem ez KELL! Ha rossz minőségű, ha jó, már csak az üvegéért is megéri megvenni szerintem, főleg, hogy 290 Ft-ért vesztegették egy kínai ruhabolt bizsus részlegén, szóval jól nézzetek szét minden ruhaboltban, ha ilyen lakkra vágytok. 
Nagy mániás létemre 7-et hoztam el ezekből a lakkokból, 3-at ajándékba. Volt egyébként mindenféle színű, zöld, kék, narancs, rózsaszín, szóval tényleg mindenféle. Az én kollekciómat egy átlátszó, egy fekete, egy fehér és egy rózsaszín lakk gyarapította. Csak a rózsaszínről hoztam tesztet, viszont a többiről is szólnék majd pár sort.
Kezdeném azzal, hogy krémes állagúak és hiperszuperul pigmentáltak a színek, már egy rétegben tökéletesen fednek,. Mind a rózsaszín, a fekete és igen, még a fehér is. Nem mellesleg az ecsetükkel álom dolgozni, nagy, lapított ecsetük van. Száradási idejük átlagos mármint ennek a háromnak. Az átlátszó valami katasztrofális. Sosem szárad meg és még büdös is, de lehet hogy adok neki még egy esélyt, ugyanis csak egyszer próbáltam és akkor is nagyon siettem.
A fehér lakk sajnos hamar berepedezik és 2 nap után elkezd pattogni. Viszont a rózsaszín... Kapaszkodjatok meg! öt azaz ÖT (!) napig bírta alap- és fedőlakkal, ami szerintem egy kínai HK-s lakktól elég jó teljesítmény. Egyébként ezt a lakkot használtam a mostani Manikűrvadászos manim alapjaként is. :)
Na eleget jártattam a(z) pofám ujjaim, jöjjenek a képek. :D







Nektek hogy tetszik? Találkoztatok már valahol Hello Kitty lakkokkal? :)

Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. Akarom én is *-* Gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű színe van *-* A lakk pedig irtó cuki :D

    VálaszTörlés
  3. Na, majd én is körülnézek a kínaikban :-)

    VálaszTörlés
  4. Én Egerben voltam a kínaiban a héten, és éppen Te jutottál eszembe, mikor megláttam eme cuki lakkocskákat a pénztárnál! :D Gondolkoztam, hogy vegyek e ilyet, de aztán nem vettem mivel még utána mentem Dm-be :3 Viszont legközelebb nekem is kell ilyen, ez tuti fix :$ :D Gyönyörű színe van, imádnám! :)

    VálaszTörlés
  5. Akarom én is megyek is holnap a Centrumba :) Nagyon cuki lakk :)

    VálaszTörlés
  6. Egy réteges fehér lakk? Óóó, hát az egy álom lenne! Na, asszem nyitva tartom a szemem. :)
    Neked viszont még keresgélned sem kell, itt megtalálod a díjadat: http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Én nekem is van ilyen No Names lakkom :)
      itt megtudod nézni , ha kíváncsi vagy : http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/11/elhatarozas-es-egy-lakkteszt.html

      Törlés
  8. Már az üveg miatt is megérte, de a színe is nagyon szép :) még nem láttam ilyen lakkot, de jobban fogom figyelni a kínai boltokat.

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon szép és az üvege....*-*

    VálaszTörlés