lakkteszt. Orcala.

A Londonból kapott lakkok bemutatás előtt még adós vagyok néhány lakkal, amit még októberben szereztem. Köztük két madártollhatású lakkal is, amiből ma a rózsaszínt szeretném nektek megmutatni, holnap pedig hozom a kéket is. :)





Már nagyon sok nagy hírnevű lakkokat gyártó cég jött ki madártoll hatású lakkokkal, eddig nem igazán fogtak meg, plusz drágállottam is őket, meg elérhetetlenek is voltak számomra. Az Orcala márkát szintén egy kínai ruhaboltban fedeztem fel, 290 Ft-ért árulják ezt a lakkot, nagyon sokféle színkombinációban megtalálható. Az üveg 13ml lakkot tartalmaz, ami egy életre elég lesz. :D
Száma a 14-es. A lakk maga egy átlátszó alap, amibe rózsaszín, pirosas, fekete és fehér szálakat öntöttek bele. Egyébként elég sűrű, az ecsete sok szálat vesz fel, így már egy rétegben is mutatós.
Fekete, fehér és rózsaszín lakkokon próbáltam, ezekre két réteget kentem (kivétel a nagyujjam, oda 1 rétegben kentem fel), és persze magában is kipróbáltam, 3 rétegben elég szép hatást lehet vele elérni, ha a szálakat megfelelően igazgatjuk. Egyébként nem állnak ki a köröm felületéből, így nem szükséges fedőlakk használata. A száradási ideje közepes. :)














Nektek hogy tetszenek az ilyen lakkok? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. nekem nem tetszenek az ilyen fajta lakkok. bár a sand lakkokért sem voltam oda, mégis van már egy darabom, úgyhogy lehet előbb-utóbb ez a vonal is megtetszik majd ^^

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nem tudom eldönteni szeretem-e vagy sem a tollas lakkokat. :D De már kezdek megbarátkozni velük. :)

    VálaszTörlés
  3. Egy claire's holos ilyenem van de annyira nem lett kedvenc, mert kapargatom... mindent kapargatok ami kiáll, sajnos még az ilyen kis pihéket és glittereket is. De amúgy mutatós!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép körömlakk tetszik! fekete meg rózsaszín a legjobb!!

    VálaszTörlés