őszi körömkihívás - 10. esős/felhős nap

Az őszi körömkihívás vége felé közeledve egyre kedvesebb témák jönnek számomra. Nem tudom miért, de mostanában mindig rögtön beugrik, hogy mit is szeretnék csinálni.



A mani témánk pont aktuális, az esős/felhős nap. Mostanában sajnos elég sokat esik az eső, amit nem szeretek, meg a napocska is igen ritkán süt ki. :(
Alapnak szürke színt választottam, erre festettem pici felhőcskéket, az esőt pedig strasszkövek segítségével oldottam meg. Végül az Essence Space Queen lakkjával átfestettem a felhőket.









Ti hogy álltok ezzel az idővel?


Share this:

CONVERSATION

21 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon tetszik!!! :)
    Melyik ez a szürke lakk? Nagyon tetszik a színe, pont valami ilyesmi szürkét keresgélek mostanában...

    VálaszTörlés
  2. Húú, szuper lett! A csillámos felhők nagyon cukik. :) Én is gondolkodtam mostanában valami hasonlón, csak felhők nélkül, mivel pici a körmöm (és a kézügyességem sem a legjobb). De sajnos a megvalósítás - megfelelő strasszok hiányában - még így is várat magára.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki!! <3
    Judit

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ari lett, tök jó, hogy az esőcseppeket kis kövekkel oldottad meg. :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira tudtam, hogy te tényleg felhőket és esőcseppeket fogsz "rajzolni". :D Cuki lett.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon egyformán gondolkodtunk.:)
    Én is kövekkel illusztráltam az eső cseppeket.
    De a tied nekem jobban tetszik.:D

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép, a felhőkben a csillámok királyul néznek ki :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik benne az, hogy kövecskéket használtál az esőcseppekhez. :D

    VálaszTörlés