sálözön.

Bree bejegyzését látva eldöntöttem, hogy én is megmutatom nektek a saját "sálgyűjteményem". Úgy is szeretnék egy pici "színt" belevinni a blog életébe, hogy ne csak az unalmas körmös, körömlakkos bejegyzések legyenek, néha 1-1 körömtől eltérő témát is szeretnék nektek hozni. :)


3 nagy mániám van. Cipő, táska és sál. (lehet hozok majd nektek táskás bejegyzést is. :D) Ez a három ruhadarab/kiegészítő az, amiknél ölni tudok egy-egy szép darabért. Akárhányszor elmegyek nézelődni 1-1 ruhaboltba, persze mindig találok olyat, ami tetszik, és habár az esetek többségében nem is, de sokszor meg is szerzem őket, vagy megkapom ajándékba. :D
13 Sálam van, egy nincs rajta a képen, rejtélyes módon 1 hónapja kb eltűnt, de valahol a házban kell lennie, majd átnézek még egyszer mindent. (majd már mikor nem kell, tuti akkor lesz meg. :D)

1. Régen nagy Real Madrid drukker voltam, persze még most is, de most már nem nézek meg minden meccset, jobban lefoglalnak a körömlakkok. Eredeti Adidas sál egyébként, néha még most is szoktam hordani, mert meleg. Szeretem. :)
2. DVTK-s sál. Vagy 4-5 éve szinte majdnem minden DVTK meccsen kint voltam, télen nagyon sokszor hordtam ezt a sálat, illetve nem ezt, hanem egy másikat, amit még Vitelki alá is írt, de az kint barangol valaki nyakában Skóciában. Mindegy, annak külön története van. A lényeg, hogy van másik. :D

3. Halálfejes sál. Kínaiból. Régen a "sötét" korszakomba nagyon sokat hordtam.
4. Ez az a sál típus, ami szerintem majdnem mindenki szekrényében megtalálható. Szintén kínaiból. :D
3. Ha jól emlékszem, őt még Angliából kaptam, de itthon is találhatóak már ilyen sálak. Ez az, amiből van piros is, de elbújt. :D

6. Nagyon nagyon hosszú barna kötött sál. Őt még régebben kaptam karácsonyra, bár ritkán hordom, de akkor is szeretem. :)
7. Rózsaszín kötött sál cuki "bolytokkal". Puha és meleg. :3 Kínaiból 1000 Ft körül lehetett.
8. Szürke szintén nagyon nagyon hosszú sál. Szintén kínaiból, bár ő is ajándék volt. :)

9. Fekete háromszög alakú sál. Kár, hogy a képen nem látszik, de am fekete kis virágmintás, nem olyan meleg, de az átmeneti időszakba szerintem tökéletes választás. Szintén kínaiból 800 Ft körül talán.
10. Pink-szürke csíkos. Őt Rékacicától kaptam egyenesen Londonból. Imádom nagyon. <3 :)
11. Halvány korall-rózsaszín sál kövekkel. A legújabb szerzemény és egyben szerelem, ő is kínais, 1200 Ft volt. :)
12. barna szőrös háromszög sál csipkével. Már két éve tart a szerelmünk és sosem fog megszakadni. Eszméletlenül meleg, imádom. <3 Ő is ajándék volt egyébként. :D


Ti milyen sálakat szerettek? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Szép gyűjtemény . Nekem nagy kedvenceim a körsálak.

    VálaszTörlés
  2. nekem a 3-as sál tetszik.a reálra nem írok semmit..... :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép sálak, a rózsaszín meg a szőrmés a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  4. 6-os és 11-es tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. Szép mennyiség :) Én most a körsálakat szeretem. Anyukám sokszor köt sálakat, így most várom Tőle az ideit, ami kék színű lesz! :)

    VálaszTörlés
  6. Próbáltad már mindet egyszerre a nyakadba venni? :DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Én is imádom a sálakat, úgy 2-3 éve kattantam rájuk. :D Az én kedvencem a halálfejes és a pink-szürke csíkos. :D

    VálaszTörlés
  8. 9. ez a fekete sál nem eladó?

    VálaszTörlés