52 hetes körömkihívás - 48. hét: szivárvány.

Az 52 hetes körömkihívás 48. hetének témája a szivárvány. Nagyon nagyon vártam már ezt a témát, viszont amennyire vártam, annyira nem volt se időm, se ötletem rá. Már régóta szerettem volna egy olyan manit csinálni ami csupa strasszból áll így most összekötöttem a kellemest a hasznossal és szivárvány színben raktam fel a fekete alapra a strasszokat. A gyűrűsujj kivételével mindenhova csak egy sort raktam. A narancssárga kimaradt belőle, ugyanis sajnos nincs narancs strasszom. :( :D Kb 15 percet (se) vett igénybe a strasszok felrakása, szóval tényleg hamar kész lettem vele. :)














Szeretitek a szivárványokat? :)


Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, bár nekem tuti nem lett volna türelmem ennyi köröm díszt kirakni :D

    VálaszTörlés
  2. Mekkora türelmed van, szinte hihetetlen O.o Mindenesetre megint gyönyörűt alkottál, mint mindig! :) Imádom a manikűrjeidet! :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki! Én is szeretem a körömdíszeket, csak aztán mindig lekapargatnám a körmömről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :D a végén már én is szedegetem le őket. :D

      Törlés
  4. Nagyon szép!!! Imádom <3

    VálaszTörlés