lépésről lépésre III.

Ma egy step by step-es bejegyzéssel készültem nektek, mégpedig az 52 hetes körömkihívás sorozatán belül az átmenetes körmökével, ám, hogy ne legyen annyira egyszeű, most picit eltérő színeket választottam, valamint segítségül hívtam a díszítőcsíkomat is. :)

1. Tetszőlegesen kiválasztjuk a színeket, plusz díszítőcsík! Igaz az a képen most nem szerepel. :D

2. Kifestjük egy fehér alapszínnel a körmünket és teljes száradásig várunk.

3. Levágunk tetszőleges hosszúságú darabokat a díszítőcsíkból és felragasztjuk őket egymásra merőlegesen és párhuzamosan, ahogy nekünk tetszik.

4. Szivacs segítségével (én mosogatószivaccsal szoktam csinálni, az mindenkinél van otthon) felvisszük egymás után tetszőleges sorrendben a  színeket, lehetőleg úgy, hogy a következő szín menjen rá mindig picit az előzőre. (remélem érthető voltam)




5. Az előző lépést megcsináljuk visszafelé is. :)

6. Végül még mielőtt megszáradna a lakk, gyorsan húzzuk le a díszítőcsíkokat.

7. Távolítsuk el a körömlakkot a bőrünkről és fixáljuk a maninkat fedőlakkal. :)

 
 A végére ismét egy kis összesítés. :)


Na lányok, ki fogja elkészíteni ezt a manit? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. *-* Ezt majd ki kell próbálnom ha visszanőnek a körmeim, nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, é sa szemléltető képek is szuperek :-)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó! A színválasztás is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon klassz step by step lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Kár, hogy betört a körmöm, pedig nagy kedvet kaptam hozzá, imádom a szivacsos technikát, és ötvözve a csíkokkal gyönyörű és különleges lett.

    VálaszTörlés