őszi körömkihívás - 11. esernyő

Már tényleg nagyon az őszi körömkihívás vége felé járunk, az idő is egyre hidegebb és rosszabb és már sajnos a napocska sem süt mindig. A héten errefelé még az eső is esett ritkán, így pont aktuális ez a téma, ami nem más, mint az esernyős körmök.



Igazából ez a téma nem nagyon ment nekem, illetve gyorsan el kellett készítenem, mielőtt tesóm elvitte a fényképezőgépet magával, így nem volt időm újra csinálni, csak gyorsan összekaptam. A képek sem az igaziak most, mivel borult az idő meg hamar sötétedik, kint már nem igazán jó fényképezni, a benti kép készítéshez pedig még hozzá kell szokni. Na mindegy, nem szeretnék kifogásokat gyártani, olyan lett, amilyen. :)
Alapnak mindegyik körmöm fehér színt kapott, két ujjam fekete a többi pedig színes esernyőcskével. Ezt a mintát én így nagyon "csupasznak" találtam, így a kisujjamon csillámos fedőlakkot használtam, de aztán rájöttem, hogy úgy meg még jobban nem tetszik. Ott már nem tudtam lemosni a csillámot, de a többi körmömre nem is kentem inkább. :D










Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó szép színes esernyők, először én is hasonlót akartam, de inkább az egyszerű manikűr mellett döntöttem egy kis arannyal díszítve! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik hogy ilyen kis vidám tarka esernyőket festettél :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, tök jó, az meg külön tetszik, hogy két fekete, a többi színes :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek a színes ernyők *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szupi lett! Díjat kaptál tőlem:) angeldesign77.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  6. díjat kaptál: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam-i-have-received-awards.html

    VálaszTörlés
  7. Cuki lett! :D Gondoltam, hogy esernyőket fogsz festeni. :D Gondolkodtam én is a témában, de idő hiányában ez most elmaradt. :/

    VálaszTörlés