meglepi csomag Londonból II.

Az én kedves aranyos Réka barátnőmtől ismét kaptam egy meglepi csomagot telis tele mindenféle szépséggel. *-* Innen is még egyszer nagyon szépen köszönöm, imádom őket, nagyon nagyon gyönyörűek! ♥♥♥ :)
Rékacica nagyon gondosan becsomagolta őket, azt hittem sosem fogom tudni kicsomagolni őket. :D 10+1 kis "mikuláscsomagocska" lapult a borítékban, amit persze tesóm rögtön ki is bontott, amint kézbe kapta (ugyanis ők hozták haza), de a lakkokat Réka frappáns megoldása miatt nem tudta megnézni. Kaptam mellé egy aranyos kis levélkét is és meg is voltak számozva a lakkok, hogy milyen sorrendben nyithatom őket ki. :)






Kezdeném először is két szépséggel, ami a kinti Glamour és Cosmopolitan magazinhoz voltak ajándékba, így megkértem a drága aranyos nővéremet, hogy legyen már olyan kedves aranyos és vegye már meg nekem. Mind a kettőnél 4-4 árnyalatból lehetett választani, már itthon kinéztem őket, szerencsére mind a kettőből azt kaptam, amit kinéztem. :)

 Nails inc. - Soho Silver. A vicces az, hogy az újsággal együtt került 2 fontba.

Orly - Hair band. Tökéletes karácsonyi lakk. *-*

Na és akkor most jöjjenek a Rékától kapott szépségek. *-*



L.A. Color - NP546 Flurry
(múltkor az 545-öset küldted Réka. :DD)

L.A. Colors - NP459 Sparkling Fuschsia

Claire's Glitter Sand lakkok, egy csillámos topper és egy királykék. *-*

 nail polish cuki szívecskés fedőlakk.

Rimmel Cocktail Colour - 120 Shirley Temple

Maybelline Forever Strong Pro - 720 Green Miracle

George 3D Glitters - No.2. Aquarium

És végül négyféle csillámocska, fehér hold és csillag, rózsaszín kör alakú csillámok és szív alakú. *-*


Még egyszer nagyon szépen köszönöm Réka és persze tesómnak is az együttműködést! :D
Tesztet persze mindegyikről hozok, a kérdésem az, hogy melyikkel kezdjem? :)


Update:
Még ki sem raktam a bejegyzést, csak időzítve volt, de máris óriási meglepetés ért. Rékaa hazajött és persze nem üres kézzel, megint hozott nekem lakkokat. Nem is tudom, hogy hogyan fogom ezt már neki meghálálni. :)


 Revlon Chroma Chameleon - Gold

 Invogue - Guilty Pleasure

 Ezüst díszítő lakk és strasszkövek. :)

Share this:

CONVERSATION

23 megjegyzés:

  1. Nem is tudok dönteni, melyik tetszik a leginkább! *--*

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűségesek :) Szerintem kezd a Orly - Hair band -del :)

    VálaszTörlés
  3. Oh mamám, mennyi lakkocska :D Én a nails inc.-et nagyon szeretném majd látni, milyen a körmödön :D

    VálaszTörlés
  4. Pff, micsoda meglepik :) A Revlon lakk nagyon érdekesnek tűnik...

    VálaszTörlés
  5. úristen, mennyi szépség! :D *.* nagyon jó fej barátnőd van!!

    VálaszTörlés
  6. Jujujujujuujjj, mennyi jóságot kaptál! :]
    Az Invogue és a Revlon lakkal siess majd! :P

    VálaszTörlés
  7. Na ez igen! Szép nagy csomag, és még mellé meglepi hazautazás is. Látom, már most Karácsony van arra fele! :)

    VálaszTörlés
  8. Uuuuuuuuu, mennyi gyönyörüség... De a nail polish cuki szivecskés fedőlakkjára vagyok a legkiváncsibb :-)

    VálaszTörlés
  9. Felnőtteknél is hatásos a kék fény, ha besárgulnak? Mert én most sárgulok :) Nem is akárhogy! A Guilty Pleasure talán a legszebb, de a többi is csodás!

    VálaszTörlés
  10. Húúú nagyon szép lakkok, nekem mind tetszik!!! Várom majd róluk a teszteket!!

    VálaszTörlés
  11. beautiful post!

    I will be very happy if you would enter on my new giveaway!

    thank you so much!
    Cecilia

    VálaszTörlés
  12. Kicsit utállak. :D De csak ici-picit. Mind nagyon szépséges! :)

    VálaszTörlés
  13. :D Eh de jó neked *-* De várom már a manikat :)

    VálaszTörlés
  14. Hűha mennyi szépség, várom ár a manijaidat velük! :)

    VálaszTörlés
  15. Orly-t akarooook :D :D :D A legszebb az összes közül! :3 Alig várom a teszteket! :)

    VálaszTörlés
  16. Ó, hogy én milyen régóta szeretnék egy szívecskés fedőlakkot. *.* Bár lehet, hogy jobban járnék ilyen szórós változattal. Az Orly engem is érdekelne, meg az L. A. Colors Flurry. Szuper kis csomagot kaptál, gondolom nálad már megvan a karácsonyi hangulat. ;)

    VálaszTörlés
  17. A Maybelline-re, Revlone-ra, Invogue-ra és George-ra vagyok a leginkább kíváncsi!!! :)

    VálaszTörlés
  18. Ó mennyi szépség, az újság mellé járt lakkokon behalok! A Claire's lakkok még nagyon tetszenek, de a Maybelline, George és Invogue lakkok is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépek! Nagyon várom a teszteket!:)

    VálaszTörlés
  20. a sand lakkokra nagyon kíváncsi lennék:)

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/

    VálaszTörlés