képek az életemből #9

Eltelt két hét, ismét egy képek az életemből bejegyzés következik. Kukkoljátok! ;)

Szabadidőmben körömlakk rendszerezés folyik, mégpedig Csipkelány ötlete szerint. Már csak 40 szín kikenése van hátra, azt hittem sosem végzek velük. Szeretnétek majd bejegyzést látni róluk? :)

Mini almás-mákos torta. Istenifinom.

Bizony, bizony. 6 évig zongoráztam, így még abban az időben kaptam egy pianínót. :)

Bocis Milka. :D

PLL. Egyik kedvenc sorozatom. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki is valójában A. o.O

Szemem. :$

Nővérem elhizlal. Nem emlékszem már, de vagy banános, vagy milkacsokis, vagy oreos muff muffok. :D

Nővéremmel alkottunk. Halloween-i tököcskék világosban és sötétben. :)

Gyertyaszív.

És végül egy Én. :D

Veletek mi történt mostanában? :)

Share this:

CONVERSATION

14 megjegyzés:

  1. Az utolsó képen nagyon szép vagy :) Amúgy szoktál még zongorázni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :$
      már sajnos nem, viszont most átvette a helyemet tesóm barátja. :DDD
      meg a barátom is zongorázik, szóval szerintem lehetséges, hogy "visszaszokok" rá. :$

      Törlés
  2. cukik a muffinok :D PLL-t én is imádom. ééés tényleg nagyon szép vagy ! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira cukik azok a muffinok! :D De a tökök sem semmik. :D

    VálaszTörlés
  4. Milyen aranyosak a tökök, főleg a hányós :D a muffinok pedig milyen szépek!

    VálaszTörlés
  5. mmm a zongoráért nagyon irigyellek *-*

    VálaszTörlés
  6. Cukik a muffinok , én kíváncsi lennék a körömlakk rendszerezésedhez :)
    A tökök nagyon szuperek :)

    VálaszTörlés
  7. GYERTYA SZÍV NAGYON SZÉP! <3
    Imádom a körömlakkokat és a tökök is jók lettek :) Klassz képek :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szép szemed van. És ahh, azok a muffinok! c(:

    VálaszTörlés
  10. Én is zongoráztam 7 évig, de sajnos már nincs meg a zongoránk :/ pedig néha kedvet kapok, hogy leüljek és elkezdjek játszani XD
    A muffinok meg *--* nyammmmiiiiiii
    cuksik lettek a tökök :)

    VálaszTörlés
  11. A muffinok gyönyörűek *-* Én most tanulok zongorázni :) Amugy én is Csipkelány ötlete alapján ""tárolom"" a lakkjaim mintáját.:)

    VálaszTörlés