októberi haul.

Legutoljára még szeptember közepén volt haulos bejegyzés, azóta nagyon sok lakkot kaptam/vettem, nagyon sokat ajándékba is, de róluk nem hoztam képet, hagy legyen meglepi. :P Kicsit csalóka a cím, mert ezek közül már novemberi szerzemények is vannak, most volt nem rég a névnapom, persze az ajándékok közül nem hiányozhattak a körömlakkok sem. Timi nyereményjátékán is nyertem, aminek nagyon nagyon örültem, tegnap össze is futottam vele és ide adta a nyereményemet. :)
Na nem húzom tovább a szót, jöjjenek a lakkok. :)
Jaajj a képekről annyit, hogy sajnos jön a rossz idő, hamar sötétedés, muszáj vagyok átszokni a benti fényképezésre, de még ki kell tapasztalnom, hogy a legjobb. Most egész jól sikerültek a képek, sok helyen tényleg vissza adják a lakkok igazi színét. :)




Bizony-bizony. Nővérem meg vette az Essence gél lakkos szettjét. Még nem próbáltam, magamon nem is nagyon akartam, viszont annyira kíváncsi vagyok, hogy még a héten tuti ki fogom próbálni, kísérletezgetős kedvem van, róla tuti láthattok majd bejegyzés. :)


Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect 163 Hey nude!
Essence Colour & Go 147 Miss universe (őt Timinél nyertem. :)

Charm Limit 13
Ezek a lakkok le voltak most nálunk akciózva 150 Ft-ért lehetett hozzájuk jutni, 3-at vettem belőlük, 2-őt ajándékba, de majd mutatok róluk is képet. :)

Astor Fashion 006 Acid Drop
Őt akciósan 199 Ft-ért találtam a Rossmannba, kár lett volna otthagyni. :)

Lovely Gloss Like Gel  Nr. 90 (őt is Timinél nyertem)

Aden 33, 39, (?), 06, 06
Az első kettőt szintén Timinél nyertem, a középsőt tesóm barátjától kaptam.(:D), az utolsó kettőt pedig franken lakkok vettem. :3

CR 60 (szintén Timinél nyertem. :D)

Essence Marble mania 04 Peaches (és végül őt is Timinél nyertem. :D)

Lookever 07
Ennek a lakknak nagyon csalóka színe van, esküszöm üvegben pont így néz ki, felkenve pedig húú. Nagyon brutál. :D Őt is tesóm barátjától kaptam névnapomra. :D

Moyra Sand Effect No. 856, No. 851
A Moyra homokhatású lakkjai sem hiányozhatnak a gyűjteményemből. :)

Hello Kitty 15, 14, 03, 01
Ezek a lakkok valami oltári cukik és 290 Ft-ért vesztegették darabját egy kínai boltban. Nem tudtam őket otthagyni (+2-őt ajándékba vettem). Még ha nem is olyan jó minőségűek, akkor is megéri, mert tényleg nagyon cuki az üvege, már régóta kerestem ilyet. :)

Orcala madártoll hatású lakk 21, 14
Szintén kínai üzletből 290 Ft-os darabáron. Annyit tudok róluk írni, hogy imádom őket!

 Jollie France 22
Ő is névnapi ajándék volt.

Essence nail art special effect! topper 13 Mrs and Mr glitter
Őt régóta szerettem volna már, most végre az enyém lett. :)

Végül 3 csillámocska, darabja 120 Ft, franken lakkokba kellenek majd. :)

Ti miket szereztetek be utoljára? Melyik lakkról/lakkokról szeretnétek tesztet látni? :)

Share this:

CONVERSATION

16 megjegyzés:

  1. Engem a JF lakk érdekel a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Kitty körmöt hozz hamar légysziiiii O.O (ami a Hello Kitty-s üvegben van), néztem a posztot azt hittem rosszul látok, de nem :D Nagyon kíváncsi vagyok ^^

    VálaszTörlés
  3. Jujj nagyon szép lakkok, kíváncsi leszek a Jollie France 22 tesztjére:))

    VálaszTörlés
  4. Engem az Orcala lakkok érdekelnek legjobban, még sosem találkoztam ezzel a márkával, de tök szépnek néz ki az üvegben!

    VálaszTörlés
  5. Azok a hello kittik és a tollas manikűr!!! ohh <3 <3 Melyik kínaiban vetted Miskolcon?

    VálaszTörlés
  6. A hello kittys és a szivecskés üvegek nagyon cukik! :D A tollas lakkok is jó, de az a Charm limit 150-ért.... :D Használd a nyereményeket egészséggel! :*

    VálaszTörlés
  7. Engem a Charm Limit 13 érdekel, nagyon szépséges így az üvegben. A szívecskéssel nemrégiben én is megleptem magam mert annyira cuki! :)

    VálaszTörlés
  8. Az Orcala kékje érdekel legjobban. Azok a kis csillámos fiolák meg nagyon édik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és a gél lakk készletes posztot is várom.

      Törlés
  9. leginkább a moyra rózsaszín sand lakk érdekelne, de kíváncsian várom a többi posztot is! :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon cukik a hello kittys lakkok :D

    http://mazsolavilag.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaatyám, de édesek a Hello Kitty-s lakkok! *_*

    VálaszTörlés