lépésről lépésre II.

A második step by step-es bejegyzésben az átmenetek elkészítését szeretném nektek megmutatni, most egymással harmonizáló színekkel, a későbbiekben pedig majd elütő színekkel is megmutatom nektek.
Az őszi körömkihívás keretén belül már kétszer is csináltam citromsárgából pirosba átnyúló körmöket, valamint a nyári körömkihívásban is látható volt egyszer.


1. Kiválasztunk minél több egymással harmonizáló színt.

2. Kifestjük egy fehér alapszínnel a körmünket és teljes száradásig várunk.


3. Szivacs segítségével (én mosogatószivaccsal szoktam csinálni, az mindenkinél van otthon) felvisszük egymás után a színeket legvilágosabbtól a legsötétebb színig, lehetőleg úgy, hogy a következő szín menjen rá mindig picit az előzőre. (remélem érthető voltam)









4. Mivel szerintem az így kapott átmenet kicsit "darabosnak" tűnik, ezért az előző lépéssorozatot meg szoktam ismételni, csak most a sötétebbtől a világosabb szín felé haladva és ismét úgy, hogy a következő szín, átmenjen az előzőre is picit. Érezni azért a két kép között az eltérést. :)


5. Végül körömlakklemosó és fültisztító segítségével letakarítjuk a bőrre került lakkot, majd fedőlakkal fixáljuk. A fedőlakk felvitele előtt vagy után pedig rajzolhatunk rá mintát, de akár csillámos fedőlakkal is fixálhatjuk. :)

Néhány citrom, narancs, piros átmenetes körmöm:





A végére pedig ismét egy kis összesítés. :)



Ti szeretitek az átmenetes körmöket? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. De szééép :3 Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszenek a színátmenetes lakkozások, de ezeknél tényleg előny a hosszabb köröm, szerintem.
    Eddig 3 alkalommal próbáltam, szerencsére könnyű elkészíteni, csak időigényes a tisztogatás, viszont nagyon látványosak és különlegesek :)
    Szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. én tökre másképpen csinálom de ez a megoldás sem rossz.viszont én így sokkal időigényesebbnek látom az elkészítését.

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett :) Nekem ez az egyik kedvenc technikám :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek a színátmenetek, ez is nagyon jó lett. Én,mint kezdő, más technikát találtam számomra egyszerűbbnek. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó bejegyzés lett, hasznos!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon gyönyörű, főleg több árnyalatú lakkal!

    VálaszTörlés