24 napos karácsonyi körömkihívás - 15. nap mikulásvirág.

A tegnapi nap után szerettem volna valami tényleg szépet hozni nektek. Hát a mai nap sem igazán vagyok megelégedve a munkámmal, de azért már egy fokkal jobb, mint tegnap. Egyszerűen most semmi nem jön össze. Na de remélem a hétvége alatt kipihenem ezt... :)
A mai téma a mikulásvirág. Ez az egyik olyan kihívás, amit nagyon nem vártam. Tervem az volt, csak nem nagyon akart összejönni. Amit most mutatok nektek, az már a második próbálkozás, az elsőt nem is merem megmutatni, annyira szörnyűre sikeredett. :D



Alapnak az  Aden Golden Eye lakkját használtam, majd erre festettem rá a régi Essence Red-y to go lakkjával a szirmokat, végül a kis leveleket a Lora 19-es lakkjával a leveleket.



Most a képek sem az igaziak, nézzétek el nekem. :$

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés: