5 kedvenc körömlakkom 2012-ben.

Korábban már megmutattam nektek az 5 kedvenc körmömet ebben az évben, ha lemaradtál volna róla, elérheted IDE kattintva.
Most az 5 kedvenc körömlakkomat hoztam el nektek. Ezek közül már nehezebb volt választani. :)

 Aston matte glitter arany lakk. Nagyon tetszik, hogy nem fényes, hanem matt hatása van.

BYS Ruby Slippers tükörfény hatású lakk.

 BYS Glitter Blue színváltós körömlakk. Kicsit mattra szárad, ez tetszik benne, természetesen a színváltóssága után. :)

 Moyra 92. Tökéletes rózsaszínes, lilás árnyalat. Szerelem volt első látásra.

Charm Limit világítós körömlakkok. Mivel átlátszó, (a kéknek minimális kékes színe van, de nem vehető észre), így fedőlakknak is lehet használni. Nagyon jó, pozitív csalódás. :)

Nektek melyik volt a kedvenc körömlakkotok az évben? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Hol vetted a világítós lakkokat? :)))
    Ebben az évben három OPI lakk a szívem csücske :))

    VálaszTörlés
  2. A bys lakkok milyen üzletekben kaphatók? A tükörfényes lakk gyönyörűséges ^^. Nálam idén a Rimmel lakkok a favoritok, bár nincs belőlük sok, de nagyon jó minőségűek, tartósak és viszonylag jó áron kaphatók. Ezen kívül most az NYC Chelsea Cherry árnyalata az új kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. M: a világítós lakkokat egy műkörmös boltban vettem Miskolcon, ha jól tudom Körömsziget a neve.
    OPI lakkom sajnos nekem nincs, de biztos szépek lehetnek. :)

    Réka: a színváltós BYS lakkot fodrászkellékesben vettem, a másikat kaptam, de ha jól tudom, azokat egy bizsuboltban vette nekem nővérem, szóval tényleg érdemes mindenhol szétnézni. :)
    Az NYC lakk pedig tényleg szép. :)

    VálaszTörlés
  4. Na most kedvet kaptam egy ilyen világítós lakkhoz is... =) Megyek is ma és veszek egyet. :D
    BYS <3 Imádom!

    VálaszTörlés
  5. Köszi :)
    Nekem is kell világítós lakk :))))

    VálaszTörlés
  6. Thimmyke, a narancssárga világítósat nem ajánlom, talán eddig az átlátszó a legjobb, vagy még a kék. Bár nincs sok színük, szóval éppenhogycsak pigmentáltak, de érdekes, hogy mindegyiknek más a "világító képessége" :D

    VálaszTörlés
  7. Innen az Aston, a BYS és a Mora imádnivaló (vagyis beszereznivaló :P)!

    VálaszTörlés
  8. Ó, az a rózsaszín Moyra... Most megerősödött a helye a kívánságlistámon :-)

    VálaszTörlés