szilveszteri körömfestő verseny.

Én is jelentkeztem Verus szilveszteri körömfestő versenyére, amin nagy meglepetésemre továbbjutottam. Nem gondoltam volna, valahogy ezek a szilveszteri körmök, hiába tervezek akármit, semmi áron nem akarnak nekem összejönni. Az első fordulóban két körmöt kellett festeni.

Most be szeretném nektek mutatni a körmöket.

 Az elsőnél (és a másodiknál is) fekete alapot választottam, rá szivacsos technikával ezüst lakkot vittem fel, majd 3-3 csillagot mindegyik körmömre.

A másodiknál is fekete alapot választottam, az éjszakai várost szerettem volna megjeleníteni a körmeimen, hát ezt döntse el mindenki maga, mennyire felismerhető. Szerintem egyáltalán nem, de én vagyok a magam legnagyobb kritikusa. ;) :)

Holnap hozok nektek még nektek szilveszteri körmöket.
Ti készültök már? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Szerintem szuperek lettek, nálam a top 3-ban egyértelműen benne vannak :)

    VálaszTörlés
  2. Wow... nagyon jól néznek ki :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Nekem a tiéd és Confetti nails körmei tetszettek a legjobban. Én ma készítettem el a következő fordulós körmöket. De fotózni már csak holnap fogok tudni. :S

    VálaszTörlés
  4. köszönöm lányok. ^^
    Elíz a nekem is a tiéd volt az egyik kedvencem. :)
    Thimmyke a tiéd pedig a másik kedvencem. :) és ne is emlegesd. én ma elküldtem. de valami eszméletlen, hogy nem tudok semmi jó szilveszteri körmöt festeni. kitalálok valamit, nem jön össze, aztán jön a B terv, ami persze már nem olyan kreatív. :/

    VálaszTörlés