5 kedvenc körömfestésem 2012.

Mindjárt itt az új év, így gondoltam összeszedem az 5 kedvenc körömfestésemet. Igazából először top 10-es listát szerettem volna, de mivel még csak 4 hónapja kezdtem el a blogot, így maradtam az 5 kedvencnél. A 24 napos karácsonyi körömkihívás körmeit most nem vettem bele, ott külön leírtam melyikek voltak a kedvenceim.

 Rózsaszín francia csillagos. Igazából a színe miatt tetszik nagyon. :)


 Sütis körmök. Azon ritka esetek egyike, mikor a jobb kezemen jobban sikerült a festés.


 Színes, pöttyös. Imádom a színeket!


 Arany masnis. Szép, visszafogott, egyszerű. :)


Szellemes világítós. Hogy is hagyhatnám ki. Nappal egyszerű köröm, éjszaka viszont ijesztő! ;)

Nektek melyik volt a kedvenc saját körömfestésetek az évben?

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés: