karácsonyi körmök.

Tudom, már volt fent, de most megint elhoztam nektek azt a két karácsonyi körmömet, amik versenyre készültek. :)

Ezt igazából nem így terveztem, de vagy 3x lemostam és újrafestettem, aztán idő hiányában ezt tudtam kihozni. Alapnak az Essence Colour & Go 82 Rich & Pretty lakkját használtam. Ha nem lenne egyértelmű, a mutatóujjamon karácsonyfadíszek, a középső ujjamon ajándékok, a gyűrűs ujjamon karácsonyfa, a kisujjamon pedig hópelyhek láthatók. :)


Ez az egyik olyan körmöm, amivel meg vagyok elégedve. (ritka az ilyen) Alapnak az Avon Real Red lakkját használtam, majd az Aston arany matte glitter lakkját vittem fel szivacsos technikával a körmeimre, a gyűrűujjam pedig kapott egy fenyőfát. :)
Nagy esélyes, hogy holnapra is ezt fogom megcsinálni, de még nem igazán döntöttem el. :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés: