24 napos karácsonyi körömkihívás - 6. nap mikulás

Juhúúú ma meghozta a postás az Essence nyereményemet, kézkrém csomagot kaptam, nagyon örülök neki. :)))

Mi más lehetne a mai nap témája, mint a Mikulás. Judit is csatlakozott hozzám ennél a kihívásnál, az ő munkáját megnézhetitek ITT.:)

Ma 2 körmöt is hoztam nektek, az egyik a tavalyi, a másik a mostani. Az alapötlet ugyan az volt, mindkettőnél, csak a tavalyinál a gyűrűsujjam kapott, egy mikulássapkát, míg a mostaninál egy mikulásfejet kapott, valamint most a hüvelykujjamat is másmilyenre csináltam.
Biztos észrevettétek, hogy valamivel kisebb lett a körmöm hétvégéhez képest, ez azért van, mert jövőhéten röpi meccsünk lesz és hogy még véletlenül se érjen semmilyen baleset, ugyanis nem lenne most szerencsés. A jövőheti körmöknél észrevehetitek, hogy nagyobb a körmöm, ez nem azért van, mert gyorsan nő, hanem mert azokat még hamarabb megcsináltam. :$ :DDD

Na de nem pofázok annyit, jöjjenek a körmök. :)








Kinek mit hozott a Mikulás? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon ötletes, de az idei egy icipicit jobban tetszik nekem :]

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett mind a 2ő tavalyi és a mostani is. :))
    az enyémet itt találod meg: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2012/12/06/6-nap-mikulas/
    http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2012/12/06/2-nap-december-6-telapo-es-tarsai/

    VálaszTörlés
  3. Mind2 tetszik! :) Nekem csokit, de csak 2 Mikulást meg egy új Balatont (Bumm talán), szóval nem lesz ebből plusz kiló :D

    VálaszTörlés
  4. Tökjók lettek:D karácsonyis körmöket most teszek fel a blogomra, nézz be ha érdekel:
    http://ritasnails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. De édes lett! :)
    tetszik nagyon!

    VálaszTörlés