BYS tükörfényű körömlakk.

Még a hétvégén kaptam nővéremtől meglepiként ezt a BYS márkájú, tükörfényű lakkot. Rögtön bele is szerelmesedtem. Leárazáson vette, 890 Ft helyett 445 Ft volt.
Száma az N249, Ruby Slippers névre hallgat. Gyönyörű bordó színe van, sok sok mikrocsillámmal. Már egy rétegben is szépen fed, de én azért felkentem a második réteget is, gyorsan szárad. :)




Nem bírtam tovább, muszáj voltam felkenni rá a múlthéten beszerzett 2db-os H&M-es lakkszettecskémből az egyik színt. Nem igazán tudom behatárolni, olyan arany-ezüst csillámlása van, mikor hogy éri a fény.
Szerintem nagyon jól néz ki ez a kombó, igazi karácsonyi köröm. :))




Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. nagyon Karàcsonyi szine van:)
    szèp nekem kifejezetten tetszik

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színe van, nekem magában jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is jobban tetszik magában, de úgy nagyon :]

    VálaszTörlés
  4. Magában is szuper színe van ennek a pirosnak, de a csillámossal is frankó. =) Tegnap végre megvettem a színváltós lakkot. Az utolsó volt a boltban. :D

    VálaszTörlés
  5. Önmagában különlegesebb :)

    VálaszTörlés
  6. szerintem is szebb egyébként magában. de a csillámossal meg karácsonyi feelinges. :))

    Thimmyke, kíváncsi vagyok, hogy tetszik. :P

    VálaszTörlés
  7. gyönyörű ez a piros lakk :) 2 kép kép tetszik :)

    VálaszTörlés