összegzés: 24 napos karácsonyi körömkihívás

Most hoztam nektek egy kis összegzést a karácsonyi körömkihívásomról. Kicsit hiányozni fog, nagyon élveztem, persze voltak olyan témák, amik nem nagyon mentek, de sok olyan is volt, amit nagyon szerettem. 3 kihívás kivételével az összeset a saját körmömre csináltam. :)

Ha esetleg valamelyikről lemaradtatok volna, a témákra kattintva megnézhetitek őket, ott sokkal több kép van róluk. :)
1. nap: Hóesés
2. nap: Zokni
3. nap: Manó
4. nap: Rénszarvas
5. nap: Szánkó vagy szán
6. nap: Mikulás
7. nap: Mikulássapka
8. nap: Candy canes
9. nap: Pingvin
10. nap: Hópelyhek
11. nap: Jégcsap
12. nap: Hóember
13. nap: Hóember fej
14. nap: Piros/zöld
15. nap: Mikulásvirág
16. nap: Magyal
17. nap: Koszorú
18. nap: Mézeskalács ember
19. nap: Ornamentika
20. nap: Girland
21. nap: Fények
22. nap: Ajándékok
23. nap: Karácsonyfa
24. nap: Kedvenc köröm

A kedvencem a pingvines, a hóember fejes, a koszorús, és a karácsonyfás kihívás volt. :)

Nektek melyik körmöm tetszett legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. A pingvines a legcukibb szerintem is! =)

    VálaszTörlés
  2. Mind :) De ha egyet, akkor talán a kék alapon hóemberes :)

    VálaszTörlés
  3. gorgeous manicures, all of them, but my favorites are those cute penguins :D

    VálaszTörlés