ami várható 2013-ban...

Húú nagyon sok körömlakk tesztjével el vagyok maradva, tudom megígértem, hogy a két ünnep között hozom őket, de sajnos nem úgy alakultak a dolgok. Viszont jövőre tuti bemutatásra kerülnek. ;)
Most nektek is megmutatom pontosan melyik lakkokkal vagyok elmaradva, megjegyzésben pedig várom, hogy ki melyiket szeretné elsőnek látni. :)

1 Lora lakk:
a 20-as barackvirágos, rózsaszínes csillámos lakk,

3 Lora díszítőlakk:
az elsőn nincs szám, pirosas, narancsos, néhol kicsit rózsaszínes árnyalat,

a 10-es számú rózsaszín, csillámos lakk,
és a  12-es számú lila gyöngyházas lakk.

2 Butterfly lakk:
B18-as, lila csillámos lakk,

388-as szürke kerámiás lakk.

Az Aden (na ebben nem vagyok biztos, de ha jól néztem) 34-es Kiss from a Rose! piros csillámos lakkja is tesztelésre vár még. Bár ezzel a körömkihívás keretein belül már találkozhattatok. :)


2 Moyra lakkocska:
gyémántfényű fedőlakk

és a 17-es rózsaszín, gyöngyházas árnyalat.
1 Aden minilakkocska (elvileg) a 05-ös nevére nem sikerült rájönnöm, tört fehér árnyalat.
Éss egy fehér lakkocska, a márkájára sajnos nem sikerült rájönnöm. :S :DDD



2 Essence lakk:
az egyik a 10-es Glorious Aquarius csillámos fedőlakk,

a másik pedig a Colour & Go lakkokból a 107-es Naughty and pink!

2 H&M-es kis szettecske,
az egyikben a Back by Noon és az Into the Wild,
a másikban pedig a Clay, Lime és Turqouise lakkok találhatóak.

A Charm Limit 06-es rózsaszín világítós lakkja.

És végül a BYS N140-es Voodoo Violet lakkja.


Ha jól számoltam ez összesen 20 lakk, tehát 20 bejegyzés (persze több is) már biztosan várható a következő évben. :D


Na lányok, melyik legyen az első tesztalany? ;)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Manna... ne csináld... XD
    Nem tudok választani. Elkezdtem megjegyezni, hogy mit írok kommentbe, de képtelenség ennyit fejben tartani.

    VálaszTörlés
  2. Butterfly lila, H&M szettek, Charm Limit, BYS lakk :)))

    VálaszTörlés
  3. Charm limit a kedvencem :-) már alig várom a teszteket :-)

    VálaszTörlés
  4. Moyra fedőlakk, Glorious Aquarius, Naughty & pink :)

    VálaszTörlés
  5. A Voodoo Violet biztos izgi felkenve is. :)

    VálaszTörlés
  6. uhh Verus ne is mondd. most kentem fel, hát valami eszméletlenszép. *-* :)

    VálaszTörlés
  7. Engem a Charmlimit rózsaszín izgat a legjobban :)

    VálaszTörlés